صادق‌زاده: به تجربه زیاد خودمان باختیم!

صادق‌زاده: به تجربه زیاد خودمان باختیم!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال پمینا اصفهان گفت: در بازی مقابل پتروشیمی خلاف دفعات گذشته مغلوب کم‌تجربگی نشدیم و به تجربه زیاد خودمان باختیم.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست 72 بر 74 تیمش در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مقابل پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: شانس پیروزی زیادی در این بازی داشتیم و تا لحظات پایانی بازی اصلاً مشخص نبود که چه تیمی برنده می‌شود.

سرمربی پمینا ادامه داد: بازیکنان ما در تمام طول بازی جنگیدند و زحمت کشیدند ولی این بار بر خلاف دفعات گذشته مغلوب کم‌تجربگی نشدیم و به تجربه زیاد خودمان باختیم. توانایی یک بازیکن باتجربه در لحظات سخت به کمک تیم می‌آید و این بازیکن باید در چنین لحظاتی تأثیرگذار باشد. در هر حال این یک مشکل مدیریتی مربوط به خودم است که باید آن را حل کنم.

صادق‌زاده در مورد اروی توره، بازیکن خارجی تیمش گفت: او شخصیت ورزشی و فردی بالایی دارد و همیشه برای پیروز شدن تلاش می‌کند. او یک بازیکن تیمی است و به هم‌تیمی‌هایش برای کسب پیروزی کمک می‌کند.

صادق‌زاده در پایان گفت: من ناراحتم از اینکه می‌توانستیم این بازی را ببریم و بازیکنان هم تلاش خود را کردند اما موفق نشدیم. انتظاری که از بازیکنان باتجربه داشتم در این دیدار برآورده نشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon