خط تولید بردهای الکترونیکی اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند مپنا افتتاح شد


خط تولید بردهای الکترونیکی اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند مپنا افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت مهندسی برق و کنترل مپنا خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند شرکت مپنا را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسحاق جهانگیری صبح امروز با حضور در شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا در فردیس کرج (مکو) خط تولید بردهای الکترونیکی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند مپنا را افتتاح کرد.

وی پس از افتتاح این خط تولید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت مهندسی برق و کنترل مپنا نیز بازدید کرد.

در این بازدید علی‌آبادی مدیر عامل گروه مپنا، چیت‌چیان وزیر نیرو، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید حمید طهایی استاندار البرز معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

 خط تولید بردهای الکترونیکی،‌ شرکت مکو قابلیت مونتاژ بردهای دقیق در کاربردهای حساس و کلاس صنعتی در حوزه نیروگاهی، ریلی و نفت و گاز را دارند.

این مجموعه توسط فیلترهای هپا از ورود هرگونه گرد و غبار به محیط جلوگیری و در فضای کنترل شده از نظر رطوبت و حرارت بردهای الکترونیکی لازم را توسط خطوط تمام‌اتوماتیک تحت استانداردهای صنعتی تولید می‌کند.

با ایجاد این مجموعه شرکت مکو به تولیدکنندگان تجهیزات و بردهای الکترونیکی نیروگاهی، ریلی و نفت و گاز تبدیل شده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور بعد از حضور در شرکت مپنا از نیروگاه منتظر القائم بازدید و در شرکت لوکوموتیو سازی مپنا واقع در منطقه شیخ‌آباد کرج سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon