منصور هادی خواستار انتقال گفت‌وگوهای سیاسی به عربستان شد

منصور هادی خواستار انتقال گفت‌وگوهای سیاسی به عربستان شد

خبرگزاری تسنیم: منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن خواستار انتقال مکان گفت‌و‌گوها بین گروه‌های سیاسی این کشور از صنعاء پایتخت یمن به مقر شورای همکاری خلیج فارس در ریاض شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای نیوز، عبر ربه منصور هادی رئیس ‌جمهور مستعفی یمن که هم اکنون در عدن به سر می‌برد خواستار انتقال گفتگوهای سیاسی این کشور به مقر شورای همکاری خلیج فارس در ریاض شد.

رئیس جمهور مستعفی یمن همچنین از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اعضای دائم شورای امنیت خواسته است تا سفارتخانه‌های خود را به عدن انتقال دهند.

مخالفت احزاب سیاسی یمن با حضور منصورهادی در گفت‌و‌گوها

نشست احزاب سیاسی یمن روز دوشنبه با حضور تمامی گروه‌ها ادامه پیدا کرد و مسئله حضور منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور در گفت‌و‌گوها مطرح شد که با مخالفت احزاب سیاسی  روبرو شد.

جلسه شب گذشته گروه‌های سیاسی این کشور با حضور جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در هتل المونفنیک در صنعاء پایتخت این کشور ادامه پیدا کرد.

حمایت مجدد عربستان از رئیس جمهور مستعفی یمن

مجلس مشورتی عربستان در نشست روز دوشنبه خود از مردم یمن خواست تا با عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان "واس"، مجلس مشورتی این کشور خروج منصور هادی از صنعاء و رفتن وی به عدن را گامی مهم در جهت تایید مشروعیت خوانده است.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای اعلام کردند که گروه‌های سیاسی این کشور با بازگشت منصور هادی در چهارچوب یک شورای ریاست جمهوری یا تعیین چهار نماینده با اختیارات موافقت کردند.

دیدار سفیر انگلیس با منصورهادی در عدن

منابع یمنی امروز سه‌شنبه از دیدار «ادموند ویتن» سفیر جدید انگلیس در یمن با عبد ربه منصورهادی رئیس جمهور مستعفی یمن در عدن واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت