غیر از لغو همه تحریم‌ها در توافق هسته‌ای چیزی پذیرفته نیست


غیر از لغو همه تحریم‌ها در توافق هسته‌ای چیزی پذیرفته نیست

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه توافق هسته‌ای باید همه تحریم‌ها را لغو کند گفت: غیر از این چیزی پذیرفته نیست و ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد ذلت باری که سبب نادیده گرفتن عزت ما است نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمدرضا نقدی امروز در کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان با اظهار حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای اظهار داشت: توافق هسته‌ای باید همه تحریم‌ها را لغو کند و غیر از این چیزی پذیرفته نیست و ملت ایران هیچ قرارداد ذلت باری که سبب نادیده گرفتن عزت ما است را نمی‌پذیرد.

وی افزود: گروه غربی در حال مذاکره با ایران همان‌هایی هستند که از تجاوز صدام حسین به خاک کشور ما حمایت می‌کردند و خوشبختانه با رشادت رزمندگان اسلام از جمله عشایر عرب توطئه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و نتوانستند به اهداف خباثت آمیز خود دست پیدا کنند.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه به برکت رهبری هوشیارانه و ملت همیشه در صحنه همه توطئه‌ها با ناکامی رو به رو شده است، گفت: در مذاکرات هسته‌ای طرف مقابل نمی‌تواند خواسته‌های غیرمنطقی و زیاده‌خواهی خود را بر ملت ایران تحمیل کند.

وی بیان کرد: یکصد سال پیش مردم خوزستان در مقابل انگلیسی‌ها ایستاده و توانستند با دست‌های خالی آن‌ها را شکست دهند.

سردار نقدی عنوان کرد: شعار آن روزهای عشایر عرب خوزستان به انقلاب اسلامی ما رسید و اکنون در یمن و عراق شنیده می‌شود. مردم در این کشور‌ها با فتوای جهاد علما با دست‌های خالی در برابر استکبار ایستادگی کردند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن طعم تلخ شکست را از اندیشه مقاومت و جهاد به دستور ولی فقیه چشیده است، عنوان کرد: به همین دلیل امروز تلاش دشمن برای تضعیف اطاعت پذیری از ولایت است و می‌خواهند مردم را از پذیرش راه ولایت منصرف کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن دنبال ایجاد اختلاف و فرقه کردن مسلمانان است. آنان طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و شکست‌های پی در پی از مسلمانان آن‌ها را وادار به استفاده از نیرنگ کرد.

وی افزود: عامل مهم دیگر در حفظ دستاوردهای امت اسلامی وحدت و یکپارچگی است این وحدت است که می‌تواند ما را به پیروزی بزرگ در مقابل صهیونیست‌ها برساند.

سردار نقدی اظهار داشت: دشمن به بهانه قومیت تفرقه افکنی می‌کند و پس از آن با بهانه مذهب به دنبال ایجاد جنگ مذهبی است. داعشی که امروز دست پرورده غربی‌ها است برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی ایجاد شده است.

وی با اشاره به توطئه کاهش قیمت نفت توسط رژیم آل سعود گفت: منافقین سعودی با این کاهش قیمت و فروش روزانه 8 میلیون بشکه نفت 400 میلیون دلار فقط به مردم خود ضربه می‌زند و با پر کردن جیب سرمایه‌داران غربی به امت اسلامی ضربه وارد می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نتیجه این تفرقه افکنی ایجاد یک رژیم مجعول در بین مسلمانان است و نا‌امنی منطقه شده است.

وی بیان کرد: اگر امروز باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به فرمان جهاد بگشاید، هیچ ناوی، هیچ سلاحی حتی سلاح اتمی نخواهد توانست جلوی امت اسلام را بگیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon