حضور تونی نفس تازه‌ای به تراکتورسازی داد

حضور تونی نفس تازه‌ای به تراکتورسازی داد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم الاهلی امارات گفت: حضور تونی الیویرا نفس تازه‌ای به تیم تراکتورسازی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کاسمین اولاریو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: ما پیش از این با تیم‌های ایرانی بازی کرده‌ایم و با توجه به شناختی که از آنها داریم به خوبی می‌دانیم که بازی‌های سختی مقابل آنها داریم و تیم تراکتورسازی هم در دیدارهایش از حمایت هواداران برخوردار است.

وی افزود: ما پس از دیدارهایی که داشتیم فقط یک هفته فرصت داشتیم تا این تیم را آنالیز کنیم و تیم خودمان را هم پس از تساوی مقابل الاهلی عربستان، آماده دیدار مقابل تراکتور کنیم و امیدوارم فردا به نتیجه خوبی دست یابیم.

سرمربی تیم الاهلی امارات خاطرنشان کرد: بازی در لیگ‌های برتر هر کشور با دیدارهای بین‌المللی متفاوت است و امیدوارم بازیکنانم فردا عملکرد خوبی داشته باشند و به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

کازمین در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر نتایج ضعیف تیمش در دیدارهای اخیر و فشاری که از این نتایج بر تیمش وارد می‌شود چه تأثیری در عملکردشان مقابل تراکتور دارد، گفت: ما همیشه تلاش کردیم در دیدارهایمان پیروز شویم و در بازی فردا هم برای کسب امتیاز تلاش خواهیم کرد و اگر گاها در دیدارهایمان نتیجه نگرفتیم بستگی به شرایط داشته و امیدوارم فردا به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم.

وی درباره اینکه رفتار ایرانی‌ها و باشگاه تراکتورسازی هنگام ورود آنها چگونه بود، تأکید کرد: رفتار بسیار خوبی با ما شد و تاکنون هیچ کمبودی نداشتیم و تمامی برخوردها عالی بود و جا دارد که از مسئولان مربوطه تشکر کنیم.

سرمربی تیم الاهلی امارات درباره غیبت یکی از بازیکنانش به خاطر محرومیت در بازی فردا گفت: لوئیس یکی از بازیکنان با اهمیت تیم ماست ولی ما بازیکنانی داریم که با تاکتیکی که مدنظر گرفتیم جای خالی او را پر کنیم.

کازمین افزود: ما نقاط ضعف تراکتورسازی بررسی کردیم و به خوبی می‌دانیم که تراکتور نسبت به دوره‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا پیشرفت کرده است و بازگشت تونی نفس تازه‌ای به این تیم داده است و آندرانیک تیموریان در حفظ تعادل خط دفاعی و خط هجومی نقش بسزایی دارد ولی دقیقاً نمی‌توانم نقاط ضعف و قوت این تیم را در نشست خبری مطرح کنم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon