ولایت‌پذیری؛ عهد دیرینه عشایر خوزستانی با انقلاب است


ولایت‌پذیری؛ عهد دیرینه عشایر خوزستانی با انقلاب است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: موضوع تبعیت‌پذیری مردم خوزستان از ولایت و رهبری موضوعی دیرینه است و با اقدامات روانی نمی‌توان عشایر را از صحنه خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن شاهوار‌پور امروز در کنگره یکصدمین سالگرد شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان اظهار داشت: موضوع تبعیت پذیری مردم خوزستان از ولایت و رهبری موضوعی دیرینه است.

وی گفت: امروز هم عشایر ما چه عشایر عرب و چه عشایر بختیاری و همه و همه گوش به فرمان ولی فقیه برای مقابله با متجاوزان آماده دفاع هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) افزود: حضور عشایر در صحنه‌های گوناگون دارای پیامی برای دشمنان است و آن پیام این است که با اقدامات روانی نمی‌شود مردم ولایتمدار عشایر را از صحنه خارج کرد.

وی عنوان کرد: این عرصه صحنه‌ای برای بیگانه ستیزی چه در مقابل آمریکای جنایتکار و چه در مقابل انگلیس با روح برادری و اخوت و تلاش برای دفاع از کیان اسلام در منطقه است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه همواره باید در کنار مظلومان دنیا از جمله مردم یمن و بحرین و با آن‌ها همیاری و همکاری کنیم، بیان کرد: امیدوارم که با یاری همدیگر بتوانیم مجاهدت‌های برادران شهیدمان را تکمیل کرده و با یکدیگر در مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon