الاهلی امارات امکانات و سازمان‌دهی خوبی دارد

الاهلی امارات امکانات و سازمان‌دهی خوبی دارد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: ما ۲ دیدار تیم الاهلی را دیدیم و این تیم از امکانات خوبی بهره می‌برد و سازمان‌دهی خوبی دارد ولی ما هم تراکتور هستیم و حضور تونی اولیویرا روحیه خوبی به تیم ما داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی کیانی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: فردا یک بازی حساس داریم. هفته قبل شکست خوردیم درحالی‌که می‌توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم ولی در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشتیم تا یک بازی خوب انجام دهیم.

وی افزود: ما 2 دیدار تیم الاهلی را دیدیم و این تیم از امکانات خوبی بهره می‌برد و سازمان‌دهی خوبی دارد ولی ما هم تراکتور هستیم و حضور تونی اولیویرا روحیه خوبی به تیم ما داده است.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا با کسب 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم تا هواداران از تیم ما راضی باشند و درنهایت هم بتوانیم از گروه صعود کنیم و نماینده شایسته‌ای باشیم.

وی تصریح کرد: ما در سال‌های گذشته لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا دیدارهای نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در پایان از رقابت‌ها حذف شدیم ولی امسال که با شکست شروع کردیم تلاش می‌کنیم حتماً از گروه بالا برویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon