برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در فاطمیه بزرگ تهران


برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در فاطمیه بزرگ تهران

خبرگزاری تسنیم:مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۳ از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسجد نور به سمت فاطمیه بزرگ تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، علی اکبر مداحی  گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس چهارشنبه 13 اسفندماه 1393 از ساعت 9:30صبح از مسجد نور واقع در میدان فاطمی به سمت فاطمیه بزرگ در تقاطع خیابان دکتر فاطمی و خیابان کارگر (روبروی پارک لاله) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در طول مسیر، زیارت عاشورا توسط حاج علی مهدوی نژاد و کربلایی مرتضی خلیلی قرائت میشود و در محل استقرار نیز حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی به ایراد سخن و اقامه نماز و حاج صادق آهنگران و حاج سعید حدادیان به مدیحه سرایی می‌پردازند.

مدیر هیئت رزمندگاناسلام عنوان کرد: مشخصات این سه شهید بدین شرح است: شهید 17 ساله ای از منطقه مجنون؛ شهید 33 ساله ای از منطقه ام الرصاص در عملیات کربلای 4؛ و شهید 20 ساله ای که در سال 1367 در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

حاج علی اکبر مداحی با بیان اینکه هیئت رزمندگاناسلام در دوران دفاع مقدس تشکیل شد و اینک 400 شعبه اصلی و در مجموع 800 شعبه در سراسر کشور دارد، خاطرنشان کرد: این هیئت باید بهترین پیوند را با شهدا داشته باشد.

مدیر هیئت رزمندگاناسلام در پایان تصریح کرد: باید حامی و پیرو راه شهدا باشیم لذا تصمیم گرفته شد برای شروع به کار فاطمیه برزگ، از وجود شهدا استمداد بگیریم.

منبع: وارث

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon