پورحیدری: به اختلاف قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده ورود نمی‌کنم؛ به مجیدی تبریک می‌گویم

پورحیدری: به اختلاف قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده ورود نمی‌کنم؛ به مجیدی تبریک می‌گویم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اختلاف‌های اخیر امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده گفت: تمایلی ندارم وارد این جریان شوم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد مصاحبه‌هایی که قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده در دو سه روز اخیر علیه یکدیگر انجام داده‌اند، گفت: من به هیچ عنوان دوست ندارم وارد این جریان شوم و نظری درمورد اختلاف آنها ندارم. هر دو برای استقلال زحمت کشیده‌اند و ان‌شاءالله اختلاف آنها در آینده برطرف خواهد شد.

او در خصوص شرایط فعلی استقلال خاطرنشان کرد: تعطیلی‌های لیگ برتر به اکثر تیم‌ها ضربه می‌زند، ولی استقلال باید با این وضعیت کنار بیاید. امیدوارم تیم روز جمعه نفت مسجد سلیمان را شکست دهد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. استقلال شانس اول قهرمانی است و در هفته‌های گذشته نیز امتیازهای خوبی جمع کرد.

پورحیدری درمورد مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه هنوز مشکلات برطرف نشده است، ولی مسئولان باشگاه از جمله آقایان افشارزاده، توفیقی و صاحب‌پناه به هر دری می‌زنند تا این مشکلات برطرف شود.

پورحیدری در خصوص نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در دو دهه اخیر اظهار داشت: تمامی این بازیکنان در بین استقلالی‌ها عزیز هستند، درضمن باید به فرهاد مجیدی تبریک بگویم. هر فردی نسبت به این موضوع نگاه خودش را دارد و هواداران هم چنین انتخابی را انجام دادند.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا در این نظرسنجی شرکت کردید، گفت: من شرکت نکردم. افرادی دیگری هم می‌توانستند در بین این اسامی جا داشته باشند، ولی به هر حال تصمیم گرفته شده که این پنج نفر در فهرست نهایی قرار بگیرند.

انتهای پیام /1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon