جذب معترضان به عدم استخدام در شرکت پالایش مشروط شد

جذب معترضان به عدم استخدام در شرکت پالایش مشروط شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه سوابق معترضان به عدم استخدام در شرکت پالایش‌وپخش در حال بررسی است، جذب آنها را در این شرکت مشروط دانست.

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم جذب برخی قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش‌ و پخش گفت: کمیسیون انرژی در حال پی‌گیری این موضوع است اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی با اعلام اینکه از معترضان خواسته شده است که سوابق خود را برای کمیسیون انرژی ارسال کنند گفت: برای آنکه هزینه سنگین اجرای آزمون استخدامی تحمیل و مرحله جذب طولانی نشود، با تصویب وزیر نفت قرار شد از افراد ذخیره آزمون قبلی استفاده شود؛ در واقع این افراد در آزمون قبول نشده ‌اند.

رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه اگر واقعا حق معترضان باشد، به آن رسیدگی خواهد شد گفت: اما اگر آزمونی برگزار نشده بود و یا استخدام آنها با یک مصوبه داخلی صورت گرفته باشد نمی‌شود برای آنها کاری کرد.

به گزارش تسنیم، آبان ماه سال 1392، طبق مجوز وزیر نفت امکان جذب 25 درصد از استخدامی‌های شرکت ملی پالایش و پخش از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فراهم شد.  بر همین اساس افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته شده‌ بودند، کلیه مراحل برای ورود به این شرکت مانند گزینش عقیدتی، پزشکی، طب صنعتی، سوء پیشینه و حتی پرداخت ضمانت 35 میلیون تومانی را انجام دادند.

به گفته برخی از این افراد حتی کد پرسنلی و محل برخی از قبول شدگان نیز مشخص شد و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش قرار بود این افراد از 25 فروردین ماه امسال مشغول به کار شوند اما پنج روز مانده به این تاریخ طی تماسی با افراد، اعلام شد که مرحله جذب متوقف شده است!

پیش از این یکی از قبول شدگان آزمون شرکت ملی پالایش و پخش به تسنیم درباره علت توقف استخدام گفته بود: آنچه که به ما اعلام شده این است که وزیر نفت حاضر نیست مجوز نهایی استخدام این تعداد را امضاء کند این در حالیست که آقای زنگنه سال گذشته مجوز استخدام را امضاء کرده بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه