نژادفلاح: پیروزی در ازبکستان کار بزرگی بود، از درخشان ممنونم

نژادفلاح: پیروزی در ازبکستان کار بزرگی بود، از درخشان ممنونم

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژادفلاح پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر بنیادکار گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس در میان تماشاگران پرتعداد بنیادکار و جو سنگینی که بوجود آورده بودند واقعا جانانه دویدند و جنگیدند و جا دارد ضمن خسته نباشید به آنها تبریک بگوییم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم از خجالت بازیکنان در بیاییم و وظایف و تعهداتی که باشگاه در قبال آنها دارد را برآورده کرده و حمایت خوبی از آنها داشته باشیم.

نژادفلاح تصریح کرد: کادر فنی اعتماد به نفس و آرامش خاصی در این سفر داشت و این اعتماد و آرامش به تیم منتقل شد. تیم ما واقعا به فرم خوبی دست پیدا کرده و از درخشان و همکارانشان ممنونیم که توانسته‌اند پرسپولیس را به این شرایط برسانند و 6 امتیاز در دو بازی سخت و دشوار در مقابل تیم‌هایی قدرتمند کسب کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: بنیادکار باشگاه با امکانات، مجهز، دارای استادیوم اختصاصی و امکانات ویژه و بازیکنانی ملی پوش و طراز اول است و توانسته در ریاض مقابل النصر مساوی بگیرد و تیم قدرتمند الجزیره امارات را ببرد. پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند.

نژادفلاح یادآور شد: این دو برد آرامش را به پرسپولیس بازگرداند و بسیار خوشحالم که هواداران پرسپولیس سربلند و شاد هستند. امیدوارم برای اینکه پرسپولیس نماینده ایران است همکاری‌های لازم صورت پذیرد تا به واسطه سفر به تاشکند، تبریز، مسجد سلیمان و عربستان با خستگی مفرط عازم ریاض نشویم و بازی نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon