مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان با حضور «کی‌روش» برگزار می‌شود

مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان با حضور «کی‌روش» برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته اجرایی مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان با اشاره به اینکه مراسم انتخاب مرد سال فوتبال و فوتسال فروردین ماه سال آینده در مشهد برگزار می شود گفت: در این مراسم سرمربی تیم ملی فوتبال حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد رضا رضوی‌راد عصر امروز در مراسم نشست فعالان اقتصادی و فعالان رسانه ای هیئت فوتبال استان خراسان رضوی که در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه باید ارتباط بخش خصوصی با فوتبال افزایش پیدا کند اظهار داشت: حاشیه های بسیار زیادی که در فوتبال وجود دارد سبب می شود مشکلات بسیار زیادی در این عرصه به وجود بیاید.

رضوی راد گفت: شهرداری تبریز ، بندرعباس و زنجان در حوزه فوتبال سرمایه گذاری می کنند، ما در استان فولاد خراسان را داریم اما متاسفانه این مجموعه های مختلف از فوتبال حمایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم حمایت بخش خصوصی از فوتبال باید به صورت دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد تصریح کرد: متاسفانه مدیران فوتبالی در استان در جذب سرمایه ها موفق عمل نکرده اند. سئوال اساسی این است که چرا شرکت های بزرگ خراسانی از فوتبال حمایت نمی کنند.

عضو کمیته اجرایی مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان گفت: بسیاری از مجموعه های اقتصادی موفق کشور در مشهد و خراسان رضوی فعالیت می کنند اما متاسفانه از فوتبال حمایت نمی کنند و حاظر نیستند در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

عضو کمیته اجرایی مراسم انتخاب مرد سال فوتبال خراسان با اشاره به اینکه فوتبال در دنیا تنها صنعتی بود که درگیر مشکلات اقتصادی نشد خاطر نشان کرد: بزرگترین شرکت های خصوصی دنیا در حوزه فوتبال سرمایه گذاری می کنند و منابع مالی بسیار زیادی را کسب می کنند.

رضوی راد عنوان کرد: در فروردین ماه سال 94 ، مراسم انتخاب مرد سال فوتبال در مشهد مقدس برگزار می شود. این مراسم برای نخستین بار در کشور به صورت استانی برگزار می شود و می تواند زمنیه ساز جذب سرمایه گذار شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم سرمربی تیم ملی فوتبال و بسیاری از هنرمندان مطرح کشوری حضور می یابند خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم می تواند بسیاری از مشکلات موجود در حوزه فوتبال استان را برطرف کند.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon