اوباما: سخنرانی نتانیاهو را گوش ندادم، نکته مهمی نداشت

اوباما: سخنرانی نتانیاهو را گوش ندادم، نکته مهمی نداشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور آمریکا گفت که به سخنرانی نتانیاهو گوش نداده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا گفت که سخنرانی نتانیاهو را نشنیده است اما متن آن را خوانده است.

وی گفت: تا آنجایی که من می‌توانم بگویم، چیزی جدید [در سخنرانی نتانیاهو] نبوده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت که وی و نتانیاهو موافق هستند که ایران اسرائیل را تهدید می‌کند اما نتانیاهو هیچ جایگزین منطقی برای توافق کنونی که هم اکنون در حال کار کردن روی آن هستند ارائه نداد.

همچنین یک مقام آمریکایی گفت که جان کری وزیر خارجه این کشور که در مذاکرات هسته‌ای مونترو به سر می‌برد، به سخنرانی نتانیاهو در کنگره گوش نداده است.

یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه‌اش شعار بود.

"جرد هافمن"، یک نماینده کنگره آمریکا در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در تشخیص و قضاوت مشکل جدی دارد.

وی افزود: دشمن انگاشتن یک کشور تا ابد، استراتژی بدی است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در کنگره آمریکا علیه ایران و برنامه هسته‌‌ای‌اش به سخنرانی پرداخت و بدون اینکه به نکته جدیدی اشاره کند باز هم مواضع و ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود ایران را نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان تهدید خواند و گفت که ایران به‌دنبال نابودی اسرائیل است.

وی به‌مانند همیشه به مذاکرات هسته‌ای با ایران حمله‌ور شد و باز هم مدعی شد که ایران به‌دنبال دستیابی به بمب هسته‌ای است و از قدرت‌های جهانی خواست تا مانع از فعالیت‌های هسته‌ای ایران شوند.

انتهای پیام/.*1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان