افخم: دروغ‌پردازی‌های نتانیاهو علیه ایران تکراری و کسالت‌آور شده است

افخم: دروغ‌پردازی‌های نتانیاهو علیه ایران تکراری و کسالت‌آور شده است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنرانی ضدایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گفت که دروغ پردازی‌های مداوم نتانیاهو درباره اهداف و نیات برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بسیار تکراری و کسالت‌آور شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنرانی ضدایرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گفت: اظهارات ایران هراسانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا یک نمایش پرفریب و بخشی از تبلیغات انتخاباتی تندروها در تل‌آویو است.

افخم در ادامه افزود: این سخنرانی نشانه ضعف و انزوای مفرط گروه‌های رادیکال حتی میان طرفداران رژیم صهیونیستی و تلاش آنها برای تحمیل دستور کارهای افراطی و غیرمنطقی بر سیاست بین الملل می‌باشد.

وی گفت: تردیدی باقی نمانده است که افکار عمومی جهان ارزش و جایگاهی برای یک رژیم کودک‌کش قائل نیستند و دروغ پردازی‌های مداوم نتانیاهو درباره اهداف و نیات برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بسیار تکراری و کسالت‌آور شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در ادامه گفت: با استمرار مذاکرات و اراده جدی ایران برای رفع این بحران ساختگی، سیاست ایران هراسی دچار مشکلات اساسی شده و بانیان این تبلیغات دروغ و طراحان این بحران جعلی به دست و پا زدن افتاده‌اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در کنگره آمریکا علیه ایران و برنامه هسته‌‌ای‌اش به سخنرانی پرداخت و بدون اینکه به نکته جدیدی اشاره کند باز هم مواضع و ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود ایران را نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان تهدید خواند و گفت که ایران به‌دنبال نابودی اسرائیل است.

وی به‌مانند همیشه به مذاکرات هسته‌ای با ایران حمله‌ور شد و باز هم مدعی شد که ایران به‌دنبال دستیابی به بمب هسته‌ای است و از قدرت‌های جهانی خواست تا مانع از فعالیت‌های هسته‌ای ایران شوند.

انتهای پیام/.*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان