چمران: واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش خصوصی منتفی می‌شود


چمران: واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش خصوصی منتفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر تهران گفت: واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش خصوصی در صورت تصویب در شورای شهر منتفی خواهد شد.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم واگذاری شرکت شهروند به بخش خصوصی که سال‌ها پیش مصوبه آن در شورای شهر تعیین شده بود، اظهار داشت: شرکت شهروند را برای ایجاد درآمدزایی راه اندازی نکردیم اما در صورتی که این شرکت را به بخش خصوصی واگذار می کنیم، از آن درآمدزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما بیشتر برای تعدیل قیمت ها و توزیع عادلانه کالاها آن را راه اندازی کردیم مانند سازمان میادین میوه و تره بار که نمی خواهیم از آن درآمد کسب کنیم بلکه می خواهیم مایحتاج مردم به درستی توزیع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: فروشگاه های شهروند با دیگر فروشگاه های فلان استار و غیره تفاوت دارد، آنها می خواهند درآمد بالایی داشته باشند و باید به اندازه کافی سود داشته باشد. اما توصیه نمی کنیم که فروشگاه های شهروند سود بالایی داشته باشند.

وی افزود: وزیر سابق بازرگانی نیز که با وی صحبت داشتیم معتقد بود نباید این فروشگاه ها را از دست بدهیم، باید آنها در اختیار مدیریت شهری باشد که بتوانند در صورت نیاز از طریق آن را توزیع عادلانه داشته باشند. بدین ترتیب منتفی شدن واگذاری فروشگاه های شهروند به بخش خصوصی را باید در شورای شهر به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon