شنیده‌های روزنامه آرمان


شنیده‌های روزنامه آرمان

خبرگزاری تسنیم: روزنامه آرمان مثل هر روز در صفحه آخر خود اخبار شنیدنی منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این ستون آمده است:

دلیل شرکت صبا کمالی در مراسم ترحیم والده احمدی‌نژاد

شنیده شد که حاشیه‌های عجیب و غریب مراسم خاکسپاری و ترحیم والده محمود احمدی‌نژاد با گذشت دو هفته همچنان ادامه دارد. عکاسان یک سوژه جالب را از دست دادند. حضور صبا کمالی در این مراسم آن‌قدر دور از ذهن بود که شاید خیلی‌ها به چشم خودشان دیدند اما باور نکردند. چرا صبا کمالی در مراسم ترحیم والده احمدی‌نژاد شرکت کرد چند روز بعد هم که تصویری از حضور صبا کمالی در این مراسم روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت بعضی در اصالت عکس تشکیک کردند! اما این بازیگر در گفت‌و‌گو با تماشاگران امروز حضورش را در این مراسم تائید می‌کند. چرا صبا کمالی در مراسم ترحیم والده احمدی‌نژاد شرکت کرد؟ او درباره علت این اقدام خود توضیح می‌دهد: «حضور من نوعی قدر‌شناسی بود. چون زمانی که من ممنوع‌التصویر شدم آقای احمدی‌نژاد شخصا برای رفع مشکلم به من کمک کردند».

سیزدهمین هیات مدیره خانه سینما انتخاب شد
شنیده شد که در انتخابات هیات مدیره خانه سینما هیچ نماینده ای از جامعه تهیه‌کنندگان و کارگردانان حائز اکثریت آرا نشد. ایلنا نوشت: در ابتدای مجمع عمومی که از ساعت 17دیروز با حضور سیروس الوند، محمد سریر، امیر اثباتی، محمد مهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی، ابراهیم مختاری، مرتضی رزاق کریمی آغاز شد؛ گزارش عملکرد هیات مدیره از 20 اسفند 92 تا 11 اسفند 93 برای حاضران خوانده شد و سپس انتخابات هیات مدیره جدید خانه سینما برگزار شد. بر این اساس محمدرضا موئینی با 21 رای، ابراهیم مختاری با 20 رای، بهمن اردلان با 18، کامران ملکی با 16، آتیلا پسیانی با 16، شادمهر راستین با 15 رای، خادم با 14 رای هیات مدیره خانه سینما شدند. و علی آشتیانی‌پور با 12 رای و محمدرضا سکوت با 10 رای عضو علی‌البدل شدند. همچنین عبدالله اسفندیاری بازرس اصلی و ایمان کریمیان بازرس علی‌البدل شدند.

لغو چندباره یک کنسرت مجوزدار در بوشهر
شنیده شد که تهیه‌کننده برگزاری یک کنسرت گفت: لغو چندباره یک کنسرت برنامه‌ریزی شده پاپ در بوشهر باعث ضرر یک میلیارد و 200 میلیون ریالی شده است. فرارو نوشت؛ برگزارکننده کنسرت سیروان خسروی افزود: این کنسرت قرار بود در روزهای 17 و 18 دی‌ و بهمن‌ و نهم و دهم اسفندماه امسال در بوشهر برگزار شود که به‌دلایل نامشخصی لغو شده است. ارسلان خدری یادآورشد: سرجمع درآمد فروش دوهزار و 400 بلیت به صورت اینترنتی برای کنسرت سیروان خسروی در بوشهر یک میلیارد و 700 میلیون ریال است.  این تهیه‌کننده اضافه کرد: اگر این کنسرت در تاریخ‌های مقرر برگزار می‌شد این ضرر رخ نمی‌داد. وی گفت: لغو کنسرت در تاریخ های 17 و 18 دی‌ماه دو روز قبل از اجرا انجام شد و همین تاریخ در بهمن‌ماه نیز سه روز قبل از اجرا، لغو شد .

دو خصلت مهم هاشمی از دید اکرمی
شنیده شد که معاون نهاد ریاست‌جمهوری گفت: من هاشمی را شناسنامه انقلاب می‌دانم. ایشان از نظر سابقه و اندیشه عالی است اما این به معنا نیست که به او نمره 20 می‌دهیم نه، یقینا هاشمی‌رفسنجانی هم اشتباه زیاد دارد. مثلا ایشان بسیار عاطفی است. به خاطر همین عاطفی بودن است که نمی‌تواند به دخترش بگوید که کمتر وارد حاشیه شود. سیدرضا اکرمی اضافه کرد: یا ایشان راننده‌ای داشت که باید بعد از 4 سال عوض می‌‎شد و اگر آیت‌ا... هاشمی این را می‌فهمید می‌گفت: نه، من با او انس گرفتم و نمی‌خواهد او را عوض کنید. آیت‌ا... هاشمی خوشبینی مفرط نسبت به افراد دارد. ببینید چه حمله‌هایی به ایشان شد اما آیت‌ا... هاشمی به‌دلیل آن روحیه عاطفی، برخوردی با این آقایان نکرد.

هزینه یک میلیاردی یک نماینده در شهری کوچک
شنیده شد که محمدرضا خباز درباره برخی اتهامات اخیر به دولت مبنی بر تلاش برای دخالت در انتخابات آتی مجلس و زمینه‌سازی برای راهیابی افراد و احزاب نزدیک به دولت در مجلس دهم، اظهار کرد: این اتهامات برای فرافکنی و تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی است که ذهن‌ها را از واقعه تلخ و اتفاق اسفناکی که در دولت قبل رخ داده است، منحرف کنند. آنا نوشت؛ وی در بخشی دیگر از صحبت هایش گفته: بنده نامزدی را در یکی از شهرهای کوچک دیدم که خودش هم اعلام کرد برای انتخابات یک میلیارد تومان هزینه کرده تا رأی آورده است.

تجمع کسبه خیابان 17 شهریور مقابل مجلس
شنیده شد که تعدادی از کسبه خیابان 17 شهریور تهران در اعتراض به از بین رفتن در تجاری این خیابان و ایجاد محدودیت تردد در آن، مقابل مجلس تجمع کردند. ایسنا نوشت؛ کسبه خیابان 17 شهریور پس از تجمع خود در نامه‌ای از مجلس و ریاست آن خواستند تا پیگیر موضوع رفع محدودیت‌های تردد در خیابان 17 شهریور باشند؛ چراکه پس از ایجاد سنگفرش و ممنوعیت تردد به مدت سه و نیم سال است که کسبه این خیابان سرگردان و بیکار و در شرف ورشکستگی هستند. در این نامه از نماینده شهرداری و اقدام در ایجاد غرفه‌های موقت در خیابان 17 شهریور انتقاد شده است.

زمان تعیین رئیس دانشگاه تهران
شنیده شد که وزیر علوم تعیین رئیس دانشگاه تهران تا پیش از سال جدید خبر داد. دکتر محمد فرهادی گفت: حفظ جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه تهران نیازمند برنامه‌های منسجم سالانه است.

وی افزود: دانشگاه تهران خاستگاه بزرگانی چون دکتر چمران، دکتر مطهری و شهید علی محمدی است. در حال حاضر محمود نیلی احمد آبادی، سرپرستی این دانشگاه را برعهده دارد. دانشگاه تهران هم‌اکنون دارای 25 دانشکده، 9 پردیس و 11 مرکز پژوهشی است و از استادان مجرب ایرانی در بیشتر رشته‌ها بهره می‌گیرد.

درگذشت بنیانگذار کاراته در ایران
شنیده شد که فرهاد وارسته بنیانگذار ورزش کاراته در ایران و نایب رئیس اسبق فدراسیون جهانی کاراته درگذشت. تابناک نوشت: استاد وارسته پس از اتمام تحصیلات خود در آمریکا در رشته علوم سیاسی و بین‌الملل در سال 1344 به کشور بازگشت و در همان سال نخستین کلاس آموزش کاراته را در زیرزمین منزل مسکونی پدرش به راه انداخت.

برادر عبدالمالک ریگی دستگیر شده است
شنیده شد که برادر عبدالمالک ریگی در عملیاتی دستگیر شده است. فرارو نوشت: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان این که مقامات پاکستانی هویت و چگونگی دستگیری دو تروریست در منطقه بلوچستان پاکستان را افشا نکرده اند، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، یکی از افراد دستگیر شده ستار ریگی برادر عبدالمالک ریگی از شاخص‌های گروهک تروریستی جیش العدل است.

آب دریاچه ارومیه نیم متر بالا آمد
شنیده شد که تراز آبی دریاچه ارومیه 49 سانتی‌متر افزایش یافت. فرارو نوشت: مدیر مطالعات پایه منابع آبی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طبق آخرین پایش‌ها تراز آبی دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و 64 سانتی متر از سطح آب‌های آزاد جهان رسیده است که این  میزان 49 سانتی‌متر نسبت به ابتدای سال آبی جاری (اول مهر) افزایش دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon