به رسم ادب


به رسم ادب

خبرگزاری تسنیم: «به رسم ادب» عنوان دیدار اول روزنامه جام جم است که به قلم بیژن مقدم نوشته شده و او پس از ۸ سال مدیرمسئولی این روزنامه، با مخاطبان خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن مقدم در این یادداشت نوشته است: امروز آخرین روز از 8 سال و نیم حضورم در روزنامه جام‌جم است؛ مؤسسه‌ای فرهنگی مطبوعاتی که روزنامه بخش اصلی فعالیت آن را شکل می‌داد اما فعالیت در حوزه‌ رسانه و فرهنگ را محدود و محصور به رسانه‌ای مکتوب نکرد.

جام‌جم طی سال‌های گذشته تلاش کرد تا ارتباطی عمیق و صمیمی با مخاطبانش برقرار کند، خانواده بزرگی که در سراسر کشور هر روز با خرید و مطالعه جام‌جم موجب دلگرمی، امید و پیشرفت ما بودند.

جام‌جم امروز نامی آشنا، مورد اعتماد و معتبر است و این محصول تلاش، همدلی و همراهی همه همکاران ما در مجموعه‌ای گسترده است. رسانه‌ای که با نگاهی ملی به مسائل کشور و جهان و با ارتفاع گرفتن از نگرش‌های تنگ‌نظرانه حزبی و گروهی توانست تلخ و شیرین‌های جامعه را به گونه‌ای به تصویر بکشد که ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاق روزنامه‌نگاری روزنامه‌ای متنوع و خواندنی به مخاطبان فرهیخته خود ارائه کند.

شفافیت و صراحت در مواضع، مردم‌داری و توجه به مشکلات مردم، تقویت جریان‌های انقلابی، پوشش اخبار رسانه ملی به عنوان یک مزیت و توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی از دیگر اصول حاکم بر جام‌جم طی این سال‌ها بوده است.

امروز جام‌جم با سایت «جام‌جم آنلاین» و ده سایت دیدنی و جذاب دیگر عنوان پربازدیدترین سایت روزنامه‌های کشور را از آن خود کرده است. بی‌تردید بیان حجم فعالیت‌های گسترده انجام گرفته در این مختصر امکان‌پذیر نیست. این یادداشت را بهانه‌ای قرار می‌دهم برای سپاس از خوانندگان گرامی و همکارانم در 8 سال گذشته. تشکر می‌کنم از حمایت‌های بی‌دریغ جناب آقای مهندس ضرغامی که اگر حمایت‌های مردانه ایشان نبود امکان عبور از گردنه‌های سخت و صعب و پیشرفت‌های چشمگیر میسر نمی‌شد و همچنین از اعضای محترم هیات مدیره مؤسسه.

سپاس پایانی‌ام از رئیس محترم رسانه ملی آقای دکتر سرافراز است به دلیل انتخاب جناب آقای دکتر عنادی به عنوان مدیر مسئول جدید روزنامه جام‌جم و صمیمانه برای ایشان در انجام این مأموریت و مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت دارم.

خدانگهدار

بیژن مقدم / مدیر مسئول

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon