کاهش قابل‌توجه قاچاق سوخت؛ پرونده‌های کلان پولشویی و قاچاق ارز روی میز

کاهش قابل‌توجه قاچاق سوخت؛ پرونده‌های کلان پولشویی و قاچاق ارز روی میز

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هم اکنون چند پرونده کلان پولشویی و قاچاق ارز در این ستاد مطرح شده و در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب الله حقیقی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران افزود : درباره این پرونده ها چون از نظر عددی ادعاهایی از طرف متهم وجود دارد مبنی بر اینکه در بعضی موارد مجوز دارد ، در مراحل دیگر این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد : قاچاق ارز با قاچاق کالا از نظر شکل و محتوا متفاوت است و ما در حوزه مبارزه با قاچاق ارز آسیب شناسی ها را انجام دادیم که یکی از آنها مصداق پولشویی و تبدیل پول کثیف به کالای قاچاق است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ا رز و کالا گفت : در جلسه دیروز ستاد گزارش قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و اقدامات این قرارگاه در دو تا سه ماه اخیر ارائه  شد که در یک مورد مجموعه لنج های 35 گانه قاچاق سوخت با  حدود دو میلیون لیتر گازوئیل قاچاق  کشف و تجهیزات آن جمع آوری شد.

حقیقی افزود: در سطح کلان در مبارزه با قاچاق سوخت به گونه ای عمل کردیم که در مقایسه با سال گذشته این قاچاق کاهش قابل توجهی داشته که جزییات آن را در گزارش پایان سال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه