قرارداد احداث تراموای شهری ارومیه با سرمایه‌گذار آلمانی امضا شد

قرارداد احداث تراموای شهری ارومیه با سرمایه‌گذار آلمانی امضا شد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قرارداد اولیه طراحی و احداث تراموای شهری ارومیه با سرمایه‌گذار آلمانی امضا شد.

میرعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: قرارداد اولیه طراحی و احداث تراموای شهری ارومیه با حضور نمایندگان شرکت آلمانی schlegel و سرمایه‌گذار ایرانی-آلمانی در حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار شهر ارومیه و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار ارومیه امضا شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این، بسترسازی لازم برای این منظور توسط شورا و شهرداری ارومیه آماده شده بود مقرر شد این بار به مرحله عمل برسد و در این باره با امضای این قرارداد مشاور آلمانی موظف به تهیه طرح مطالعات امکان سنجی Feasibility Studies پروژه تراموای شهر ارومیه شد تا حداکثر آن را تا تیر ماه سال 94 به شهرداری ارومیه ارائه کند.

محمدی گفت: پس از آن نیز با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر و در نظر گرفتن هزینه‌های طراحی و اجرای آن که توسط شرکت آلمانی ارائه می‌شود امیدواریم قرارداد نهایی برای آغاز عملیات اجرایی تنظیم و اجرا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: مطابق مذاکرات اولیه انجام یافته در مدت دو سال پس از آغاز عملیات اجرایی، امید است شهر ارومیه صاحب تراموا، حداقل در طول 15 کیلومتر در مسیر خیابان‌های اصلی شهر ارومیه ‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon