رؤسای احزاب صهیونیستی: سخنرانی نتانیاهو در کنگره «دروغین» و بیانگر یأس و ناامیدی است

رؤسای احزاب صهیونیستی: سخنرانی نتانیاهو در کنگره «دروغین» و بیانگر یأس و ناامیدی است

خبرگزاری تسنیم: رؤسای احزاب رژیم صهیونیستی با انتقاد از سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در کنگره و لابی صهیونیستی در آمریکا گفتند که این سخنرانی به روابط بین تل‌آویو و آمریکا آسیب می‌رساند و بیانگر یأس و ناامیدی نتانیاهوست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی "سی‌ان‌ان" آمریکا، زهافا گالوون رئیس حزب میرتس رژیم اسرائیل نیز سخنرانی نتانیاهو را "یک سخنرانی ارعاب‌آمیز دروغین" توصیف کرد که "بیانگر یأس و ناامیدی است".

او افزود: اقدامی که نتانیاهو انجام داد، تا حد زیادی شرم‌آور بود زیرا جلوی کنگره آمریکا در واشنگتن ایستاد و گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در آستانه امضای توافقی است که خطری برای آمریکا به‌شمار می‌رود.

همچنین اسحاق هرتزوگ رئیس حزب کار رژیم اسرائیل گفت: نتانیاهو در راستای آسیب‌رساندن به روابط بین اسرائیل و آمریکا گام برمی‌دارد.

او افزود: اندوهبار است که بعد از این همه کف‌زدن، نتانیاهو تنها و اسرائیل منزوی باقی خواهد ماند، زیرا مذاکرات با ایران بدون مشارکت اسرائیل ادامه دارد.

هرتزوگ گفت: سخنرانی نتانیاهو هرگز بر موضع دولت آمریکا درخصوص توافق با ایران تأثیر نخواهد گذاشت بلکه شکاف بین آمریکا و اسرائیل را عمیق خواهد کرد و هزینه این امر را همه اسرائیلی‌ها خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ر1*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت