نصرالله قادری رمانی درباره شهید «غلامرضا کشتکار» را به نمایشگاه می‌آورد

نصرالله قادری رمانی درباره شهید «غلامرضا کشتکار» را به نمایشگاه می‌آورد

خبرگزاری تسنیم: نصرالله قادری از اتمام تألیف رمان «صفر عاشقی» با موضوع زندگی‌نامه شهید هنرمند «غلامرضا کشتکار»‌ خبر داد و گفت:‌ این شهید در رشته تئاتر فعالیت می‌کرده و نگاه جالبی به هنر داشته است.

نصرالله قادری نمایشنامه‌نویس و کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از تألیف رمان «صفر عاشقی»‌ با موضوع زندگی‌نامه شهید «غلامرضا کشتکار»‌ خبر داد و گفت:‌ این کتاب تحویل انتشارات بسیج شده است.

وی افزود: شهید غلامرضا کشتکار یک هنرمند بسیجی است که در تئاتر فعالیت می‌کرد،‌ او در جبهه در گروه تخریب فعالیت داشته و در سه‌راه زینبیه شهید می‌شود‌، فرهنگ زندگی این شهید و اتفاقاتی که در جریان فعالیت در تئاتر برایش رخ می‌دهد و نگاهی که به هنر دارد،‌ بسیار جالب توجه است و در این رمان از این زاویه دید به شخصیت او پرداخته شده است.

شهید غلامرضا کشتکار در سال 1361در پایگاه مقاومت کربلا ( شهرستان دشتستان ) فعالیت خود را شروع کرد و بعد از دو سال در این پایگاه و شرکت مستقیم در جبهه‌های نبرد بع عنوان فرمانده پایگاه اباعبدالله الحسین علیه السلام انتخاب شد. در این مدت نیز چندبار عازم جبهه شد و پس از اخذ دیپلم و شرکت در کنکور سراسری مراکز تربیت معلم موفق به راهیابی به مرکز تزبیت معلم شد و در مدت تحصیل درمرکز تربیت معلم علاوه بر شرکت در جبهه‌ها به کارهای هنری و اجرای تئاترهایی در روند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرداخت. او معتقد بود،‌ با تئاتر می‌توان جهت آنتن‌ها را تغییر داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل