جوادی: خوشحال بودیم عضوی از کشتی وزیر شده اما گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت کرد

جوادی: خوشحال بودیم عضوی از کشتی وزیر شده اما گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از کم‌توجهی به این رشته انتقاد کرد.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فقط در آستانه رقابت‌های مهم مانند المپیک به یاد کشتی می‌افتند و این خوب نیست.

وی افزود: کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی کشور است که در تمامی رویدادهای مهم توانسته مدال آوری کند و متاسفانه بی‌توجهی به ورزش ملی کشور، ریشه تاریخی دارد.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: ما به عنوان عضوی از جامعه شرایط کشور را درک می‌کنیم اما انتظار ما اینست که توزیع بودجه در ورزش کشور متوازن باشند. اینکه پول در یک ورزش خاص خرج می‌شود و در مورد هزینه کرد در ورزش‌های مدال‌آوری همچون کشتی و چند رشته دیگر صحبت از شرایط اقتصادی است، بحث جالبی است.

دارنده چند مدال طلای کشتی جهان اظهار داشت: کشتی پرافتخارترین ورزش کشور است و انتظار مربیان تنها مباحث مادی نیست. اینکه یک رشته قهرمان جهان می‌شود و انتظار دارد وزیر ورزش به استقبال تیم برود انتظار نابجایی نیست.

دارنده مدال برنز المپیک خاطر نشان کرد: همه وقتی آقای گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند، خوشحال شدیم فردی از جامعه کشتی که شناخت خوبی از این رشته دارد و با این مجموعه همکاری کرده و مشکلات را لمس می‌کند، زمام امور را در اختیار گرفته، اما گذشت زمان خیلی از مسائل را اثبات کرد.

وی در پایان گفت: اگر هم مباحث مالی و مشکلات را بپذیریم، حضور در سالن رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی و فراهم کردن دیدار با ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی با رئیس جمهور حداقل انتظار جامعه کشتی از وزیر ورزش و جوانان در بحث مسائل معنوی بود که انجام نشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon