تشریح حمایت‌های درمانی و تحصیلی از ۵ دانش‌آموز آسیب دیده در انفجار مین

تشریح حمایت‌های درمانی و تحصیلی از 5 دانش‌آموز آسیب دیده در انفجار مین

خبرگزاری تسنیم:رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش ایلام با اشاره به اقدامات لازم و مذاکره با نهادهای ذیربط برای حمایت از دانش‌آموزان حادثه انفجار مین گفت: تهمیدات لازم برای آموزش این دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است.

جبار قباد بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش برای حمایت از دانش‌آموزان آسیب دیده در حادثه انفجار مین به ویژه در مقوله درمان و تحصیل چه اقداماتی را انجام داده‌اید؟‌اظهار داشت: هم‌اکنون آموزش‌وپرورش بر بحث حمایت درمانی از دانش‌آموزان آسیب دیده در حادثه انفجار مین متمرکز شده است.

وی افزود:‌در حادثه انفجار مین 5 نفر از دانش‌آموزان عشایر در منطقه کنجانچم مهران دچار آسیب شدند که 4 نفر از آنها به بیمارستان اهواز و یک نفر به تهران منتقل شده‌اند. وضعیت عمومی 4 نفر رو به بهبود است اما متاسفانه یکی از دانش آموزان به نام محمد هادی ملکیان از ناحیه پای چپ دچار قطع عضو شد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش ایلام بیان کرد:‌یکی دیگر از دانش‌آموزان نیز از ناحیه چشم دچار آسیب شده و به بیمارستان حضرت رسول تهران منتقل شده است همچنین بازدیدی را از روند درمان دانش‌آموزان بستری شده در بیمارستان اهواز داشتیم و اقدامات پزشکی لازم برای حمایت از آنها انجام گرفته است.

قبادبیگی گفت: مکاتبات لازم با مبادی ذیربط  از جمله بنیاد شهید برای حمایت از دانش‌آموز دچار قطع عضو شده صورت گرفته است همچنین به معلمان عشایر آموزش‌های لازم را ارائه کرده‌ایم تا اطلاعات لازم را به دانش‌آموزانی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند،‌ارائه کرده تا بدانند با آثار بازمانده از جنگ تحمیلی چگونه باید برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه حادثه انفجار مین در ساعات غیرآموزشی و بین ساعات 3 بعدازظهر رخ داده است، ادامه داد:‌تمهیدات لازم برای این 5 دانش‌آموز در نظر گرفته شده است تا پس از مرخصی از بیمارستان به چرخه آموزش و مدرسه وارد شده و از مباحث درسی بازنمانند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon