نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان بوشهر برگزار می‌شود


نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان بوشهر با حضور معاون وزیر کار در بوشهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور که 15 و 16 اسفندماه صورت می‌گیرد کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور کارآموزان در مرکز خواهران بوشهر برای نخستین بار در استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی یک حرفه هنری است  تصریح کرد: با توجه به خصوصیات خاص و جذابیت این سنگها امکان بازاریابی و فروش در داخل و خارج کشور به نحو مطلوب‌تری وجود دارد و با حداقل امکانات و به صورت مشاغل خانگی نیز قابل اجرا بوده که می تواند در زمینه اشتغال زایی و کمک به اقتصاد خانوار نیز بسیار اثرگذار باشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان بوشهر از نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان بوشهر با حضور معاون وزیر کار در بوشهر خبرداد و گفت: در سفر معاون وزیر کار به بوشهر در نشست تخصصی اشتغال و کارآفرینی راههای توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بررسی می‌شود.

کازرونی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان توسعه می‌یابد بیان کرد: با توجه به نقش مهم و اثرگذار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان در تامین نیروی تخصصی پارس جنوبی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن توسعه این مرکز نیروهای مهارت دیده در مرکز فنی و حرفه‌ای در پارس جنوبی اشتغال‌زایی می‌شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon