نبرد تا آزادی کامل استان صلاح‌الدین ادامه دارد / آزادی۹۷ شهر و روستا تاکنون

نبرد تا آزادی کامل استان صلاح الدین ادامه دارد / آزادی97 شهر و روستا تاکنون

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت کشور عراق با بیان اینکه نیروهای عراقی و داوطلب مردمی تاکنون ۹۷ روستا، شهر و شهرستان در استان صلاح الدین را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کرده‌اند، گفت: تا آزادی کامل استان صلاح الدین عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

«سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد، گفت: نیروهای امنیتی عراق و داوطلب مردمی تاکنون 97 روستا، شهر و شهرستان در استان صلاح الدین را از دست تروریست‌های داعش آزاد کرده اند.(تحولات میدانی تکریت)

وی در پاسخ به سؤالی درباره شمار کشته‌های داعش گفت: آمار دقیقی از کشته‌ها نداریم اما 20 تروریست داعشی توسط نیروهای عراقی و دواطلب مردمی اسیر شده‌اند که 7 تن از آنها خارجی و 4 تن نیز از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

«معن» همچنین گفت: «حسین حمد» رئیس شورای شهر حمدانیه به اتهام جاسوسی برای نیروهای دولتی عراق، توسط گروه تروریستی داعش اعدام شده است.

تا آزادی کامل استان صلاح‌الدین عقب‌نشینی نخواهیم کرد

وی ضمن حمایت از نقش نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین گفت: ما این عملیات را با نام رسول‌الله آغاز کردیم و تا آزادی کامل عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

سخنگوی وزارت کشور عراق افزود: این تنها نیروهای داوطلب مردمی نیستند که در این عملیات مشارکت دارند، بلکه عشایر اهل سنت نیز در جبهه‌های نبرد علیه داعش حضور دارند.

انتهای پیام/ر1

 

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان