خدمات مسئولان استان مرکزی برای رفع مشکلات مردم افزایش یابد


خدمات مسئولان استان مرکزی برای رفع مشکلات مردم افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست استانداری مرکزی بابیان اینکه مسائل و مشکلات مردم استان مرکزی پیگیری می‌شود گفت: خدمات مسئولان استان مرکزی برای رفع مشکلات مردم افزایش یابد.

شکرالله حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهار داشت: دین اسلام به عنوان آخرین دین الهی، دینی اجتماعی است و به همه ابعاد و زوایای زندگی بشری نظارت و توجه داشته و رابطه انسان را فقط در ارتباط او با خدا و انجام یک سلسله عبادات دستوری مانند نماز و روزه خلاصه نمی‌کند بلکه انسان را دریک سطح وسیع‌تر و مقیاس بزرگ اجتماعی می‌نگرد که درهر بعدی از ابعادش باید نکات و مسائلی را مدنظر داشته باشد.

وی افزود: خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم می تواند سبب غفران و بخشش پاره‌ای از گناهان و جبران‌کننده کاستی های انسان باشد و زمینه را برای وصول و راهنمایی انسان به بهشت الهی فراهم کند.

سرپرست استانداری مرکزی با اشاره به اهمیت حل مشکلات مردم جامعه گفت: خدمت به دیگران جایگاهی بس والا و ارزشمند در نظام فکری اسلام دارد و این خدمت رسانی گستره و شمول فراوانی دارد به نحوی که از حوزه خانواده و همسایگان شروع و تمامی عرصه‌های حیات اجتماعی و بین المللی را شامل می شود.

وی افزود: زندگی اجتماعی، علاوه بر وجود قانون دقیق و مجریان توانمند و همین طور ضامن اجرایی مطمئن که بتوانند حقوق افراد را به طور کامل تعیین و حفظ کنند، نیاز به برخورداری تک تک مردم و مدیران از یک روحیه هم کاری متقابل و احساس ضرورت خدمت به یکدیگر دارد.

وی افزود: اقداماتی که مسئولان برای حل مشکلات مردم انجام می دهند از طریق پیگیری‌های ویژه مشکلات حل و مرتفع می شود که تلاش و پشتکار مسئولان زمینه را برای افزایش روحیه تعاون و همکاری در جامعه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon