آخرین وضعیت ‌مصدومان سپاهان برای دیدار با ملوان بندر انزلی


آخرین وضعیت ‌مصدومان سپاهان برای دیدار با ملوان بندر انزلی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: چند تن از بازیکنان ما دچار سرماخوردگی و یا مصدومیت‌های جزئی هستند و حضور آنها در بازی با ملوان هنوز قطعی نشده است.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شرایط بازیکنان مصدوم تیم سپاهان برای بازی این هفته تیم اظهار داشت: تیم سپاهان برای دیدار با ملوان فردا با پرواز راهی تهران می‌شود و سپس پس از برگزاری یک جلسه تمرین در تهران فردا بعدازظهر با اتوبوس به بندر انزلی سفر می‌کند.

وی با اشاره به شرایط حضور بازیکنان در بازی با ملوان افزود: در این دیدار تنها بازیکن محروم ما رحمان احمدی است که به دلیل دریافت کارت قرمز در شهرآورد بازی هفته بیست و دوم را از دست داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اما چند تن از بازیکنان ما دچار سرماخوردگی و یا مصدومیت‌های جزئی هستند و حضور آنها در بازی با ملوان هنوز قطعی نشده است.

وی بیان کرد: ما در چند روز اخیر تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم اما مصدومیت چند بازیکن ما مانند عبدالله کرمی، علی کریمی و وریا غفوری کمی در روند تمرینات تاثیر منفی گذاشت.

خوروش تصریح کرد: ما بازی سختی در انزلی داریم اما این مقطع جای اشتباه و بهانه‌گیری نیست و باید با جدیت کار کنیم و از این هفته تا انتهای لیگ با کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های پیش رو به هدف نهایی که کسب قهرمانی است نزدیک شویم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon