۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گلستان افتتاح شد


5 هزار و 380 واحد مسکن مهر در استان گلستان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در ۹ شهرستان استان گلستان به صورت متمرکز در علی‌آبادکتول افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، علی بخش رستمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح های مسکن مهر استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار گلستان، در قالب 21 پروژه سه جانبه و 99 ساله و خودمالکی، 5 هزار و 380 واحد مسکن مهر به صورت متمرکز در مناطق مختلف استان گلستان افتتاح شد.

وی افزود: از این تعداد 4 هزار و 103 واحد طرح‌های خودمالکی و یک‌هزار و 277 واحد در بخش 99 ساله و تفاهم‌نامه سه جانبه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: بیشترین واحدها به ترتیب در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول و آزادشهر که جمعیت آنها بالای 25 هزار نفر است، واقع شده است.

به گفته رستمی، آق‌قلا، بندرترکمن،کردکوی، کلاله و مینودشت نیز جزء شهرهای دیگر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان گلستان هستند که واحدهای مسکن مهر در آن‌ها به بهره‌برداری رسید.

رستمی اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و 245 میلیارد ریال نیز برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: سهم آورده هر یک از متقاضیان مسکن مهر نیز حدود 17 میلیون تومان بوده و برای هر واحد 25 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات داده شده است.

رستمی اظهار کرد: سـاخت 51 هزار و 163 واحد مسـکن مهر در بخش دولتی، سه جانبه، تعاونی و خودمالکی برای استان گلستان تعریف شده که تاکنون 31 هزار و 656 واحد تحویل متقـاضیان شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon