فضای فیزیکی مدارس اصفهان برای ورزش همگانی مورد استفاده قرار می‌گیرد


فضای فیزیکی مدارس اصفهان برای ورزش همگانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: طرح استفاده از فضای فیزیکی مدارس برای ورزش همگانی و محلات در دستور کار قرار گرفته و در این طرح ۸۸ واحد آموزشی شهر اصفهان استفاده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امین کریمیان پیش‌‌از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون اجرای ششمین دوره نمایشگاه یار مهربان اظهار داشت: در بحث اقلام ورزشی، کارشناسان تربیت بدنی آموزش و‌ پرورش در بحث ورزش در نمایشگاه 7 مرحله را پیش‌بینی کرده‌اند. مرحله نخست مبانی نظری مطالعات و مشاوره است تا راهکاری برای تربیت بدنی مدارس ایجاد شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم بسته‌بندی جامع نیازهای دانش‌آموزان در تربیت‌بدنی و مرحله سوم 2 قسمت ابتدایی و متوسطه بوده و هدف ما در قسمت ابتدایی تاکید بر حرکت‌های پایه و آشنایی با آمادگی جسمانی در بخش سلامت همراه با آشنایی با رشته‌های ورزشی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخش چهارم این مراحل رونمایی و بخش پنجم توزیع آن بوده مرحله آخر کار مهندسی است. با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار در این زمینه کار کرده‌ایم، اگر با آموزش و ‌پرورش همکاری بیشتری صورت گیرد، سال آینده نتیجه بهتری به دست می‌آوریم.

وی افزود: باید نظارت و ارزیابی بیشتری در زمینه کاری خود داشته باشیم هر چند که نقش آموزش و ‌پرورش نیز در این راستا بسیار مهم و پررنگ است.

کریمیان با بیان اینکه برای وسایل ورزشی در سطح پارک‌ها نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: طرح استفاده از فضای فیزیکی مدارس برای ورزش همگانی و محلات در دستور کار ما قرار گرفت و پس از برگزاری جلساتی با تربیت‌بدنی و بخش سلامت آموزش و‌ پرورش، اماکن 88 واحد آموزشی سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon