فروش لباس در برخی کیوسک‌های روزنامه فروشی


فروش لباس در برخی کیوسک‌های روزنامه فروشی

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی از کیوسک‌های روزنامه فروشی لباس به فروش می‌رسد، گفت: باید در زمینه ساماندهی کیوسک‌ها اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،محمد حقانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح شهر تهران گفت: در سال 68 بیش از 5 تا 6 هزار کیوسک در سطح شهر تهران بود و این کیوسک‌ها ضمن ایجاد مزاحمت‌های محلی برخی اقدام به فروش اقلامی می‌کردند که در تقابل و سلامت و بهداشت مردم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حتی برخی قاچاق می‌فروختند، در آن زمان براساس ماده 55 قانون شهرداری‌ها به آن‌ها اخطار داده شد و تمامی این کیوسک‌ها بجز کیوسک‌های مطبوعاتی جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه از نظر جانمایی این کیوسک‌ها در سطح شهر نیاز به مطالعه دارند، گفت: در گذشته معمولاً کیوسک‌ها را در جاهایی قرار می‌دادند که در مسیر عبور مردم بود و در واقع یک امتیاز تجاری بیشتر از سایر جاها داشت و همچنین ایجاد سد معبر می‌کرد.

به گفته حقانی این کیوسک‌ها جمع‌آوری شد و فقط به تعدادی اجازه کار داده شد که یا گل‌فروشی کنند و یا مطبوعات بفروشند.

وی با تاکید بر اینکه در سطح شهر تهران شاهدیم که برخی از کیوسک‌های مطبوعاتی اقدام به فروش لباس می‌کنند، گفت: این برخلاف قرارداد اولیه آنها با شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: باید کیوسک‌ها را ساماندهی کنیم و برای این کار باید مطالعات لازم انجام شود.

به گفته حقانی  پیگیری می‌کنیم تا ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی هرچه سریعتر در سطح شهر تهران انجام شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon