۲۴۰ مقاله به همایش ملی علم و ورزش ارسال شد


240 مقاله به همایش ملی علم و ورزش ارسال شد

خبرگزاری تسنیم: دبیرهمایش ملی علم و ورزش گفت: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهرمیزبان نخستین همایش ملی علم و ورزش است که از ۲۴۰ مقاله ارسالی به این همایش ۱۴۰ مقاله برای ارائه در همایش برگزیده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فخرالسات هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر 16 و 17 اسفند میزبان برگزاری همایش ملی علم و ورزش است اظهار داشت: در این همایش بیش از 400 نفر از صاحب‌نظران امور تندرستی و ورزش شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در همایش یاد شده 7کارگروه تخصصی ایجاد می‌شود گفت: کارگروه‌هایی در زمینه‌های بازاریابی ورزشی، حرکات اصلاحی و آسیب شناسی در ورزش، تغذیه ورزشی، مدیریت راهبردی در ورزش، استعدادیابی در ورزش، فیزیولوژی ورزش، و مقاله نویسی در علوم تربیتی در همایش 2 روزه ملی علم و ورزش تشکیل می‌شود.

دبیرهمایش ملی علم و ورزش با اشاره به اینکه 240 مقاله به همایش یاد شده ارسال شده است خاطرنشان کرد: از 240 مقاله ارسالی به این همایش 140 مقاله آن برای ارائه در همایش برگزیده شده است.

هاشمی با بیان اینکه مقالات ارسالی به همایش، در دو محور فیزیولوژی و مدیریت ورزش است بیان کرد:  از مقالات انتخاب شده 15 مقاله آن در همایش قرائت و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود

وی گفت: از 240 مقاله ارسالی به همایش ملی علم و ورزش 40 درصد آن از سوی محققان استان بوشهر است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon