هم اندیشی"جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی" برگزار می‌شود

هم اندیشی"جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی" برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: " هم اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی" با هدف تعامل و تعاطیِ فکری دانشوران مطالعات قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اقتضائات عصر جدید و ضرورت‌های اجتماعی همگانی شدن فهم قرآن از یک سو و اقبال فزاینده در بهره‌برداری‌های میان‌رشته‌ای، باعث شده تا مسئله جایگاه مطالعات قرآنی در تحول و ارتقای علوم انسانی مدار بحث و گفتگوی متخصصان و پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.

گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با برپایی برنامه ای با عنوان " هم اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی" فضا را برای تعامل و تعاطیِ فکری دانشوران مطالعات قرآنی فراهم ساخته است.

در این برنامه اساتید و قرآن پژوهان از جمله دکتر صادق آیینه وند، دکتر سید رضا مؤدب، دکتر محمدعلی ایازی، دکتر احمد پاکتچی، دکتر محمدعلی لسانی فشارکی، دکتر ابوالفضل خوش منش، دکتر مقصود فراستخواه و شماری دیگر از صاحبنظران حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری: سه شنبه 19 اسفندماه 93 از ساعت  30 /8 الی 17 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سالن حکمت می باشد.

محل برگزاری: بزرگراه کردستان،خیابان ایرانشناسی (64)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طبقه همکف، سالن حکمت.

گروه مطالعالت قرآنی و حدیث پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از  کلیه علاقمندان و محققان و صاحبنظران برای شرکت در این جلسه دعوت کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران