طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی ۲ هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود

طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی 2 هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی تا دو هفته آینده به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس، گفت: طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی با امضای 120 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی، نمایندگان مردم در مجلس برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تصمیم به تشکیل فراکسیونی با همین عنوان گرفته‌اند که تاکنون بیش از 120 تن از نمایندگان مردم در خانه ملت این طرح را امضا کرده‌اند و خواهان تشکیل این فراکسیون در مجلس هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از مهمترین اهداف تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس را عملیاتی کردن اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: طرح اولیه تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی دو هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پس از تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی، جلساتی را با دولت و وزرای مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی داشته باشیم تا به جمع‌بندی نهایی برای عملیاتی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon