پیروزی تیم‌های تنیس قم و اصفهان و حذف منطقه آزاد کیش


پیروزی تیم‌های تنیس قم و اصفهان و حذف منطقه آزاد کیش

خبرگزاری تسنیم: مسابقات تنیس جوانان کشور در قم در حالی دنبال شد که تیم‌های تنیس قم و اصفهان حریفان خود را شکست دادند و منطقه آزاد کیش از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی جوانان کشور که در آکادمی تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، امروز تیم تنیس قم برابر خراسان رضوی پیروز شد.

در این مسابقه و در دیدار انفرادی نخست، امیرحسین بادی از قم در مصاف با مهدی رحمانی از خراسان رضوی با نتایج مشابه 6 بر 2 و تک ست برده حریف با امتیاز 6 بر 3، به پیروزی رسید و در دومین مسابقه انفرادی، سیاوش اکبیا از خراسان رضوی به دیدار مهرداد می‌رعارفی از قم رفت و موفق شد حریف خود را به سختی شکست دهد.

در مسابقه دوبل دو تیم نیز تیم قم با ترکیب دو نفره جلالیان و بادی برابر تیم دو نفره رحمانی و اکبیا از خراسان رضوی با نتایج 6 بر 2 و 6 بر یک به برتری رسید تا در مجموع، قم 2 بر یک برنده بازی شود.

تیم تنیس اصفهان نیز در مصاف با تیم منطقه آزاد کیش موفق شد 3 بر صفر پیروز شود چنان که در دیدار انفرادی نخست مازیار دباغ از تیم اصفهان در برابر یوسف سرفراز از منطقه آزاد کیش با نتایج مشابه 6 بر صفر پیروز شد و در دومین بازی انفرادی، محمدحسن جمالیان از تیم تنیس اصفهان برابر علی حق وردی از منطقه آزاد کیش با نتایج 6 بر سفر و 6 بر 2به برتری رسید.

در مسابقه دوبل، تیم دو نفره پدرام و پارسا یزدخواستی از اصفهان برابر تیم نقیبی و بارونی از منطقه آزاد کیش در یک بازی نه چندان دشوار با امتیازات 6 بر یک و 6 بر2 به پیروزی رسید تا تیم تنیس اصفهان در مجموع برنده این بازی باشد.

تیم‌های تنیس اصفهان و قم با کسب پیروزی در این مسابقه صعود خود را به مرحله دوم این مسابقات قطعی کردند اما منطقه آزاد کیش با شکست برابر اصفهان از دور رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon