مکوندی: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، روی اشتباه فردی گل خوردیم

مکوندی: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، روی اشتباه فردی گل خوردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است که تیمش مقابل استقلال به دلیل اشتباهات فردی مغلوب شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهروز مکوندی در کنفرانس خبری بعد از دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود گفت: بازی خوبی ارائه کردیم و با توجه به اینکه ما یک هفته از دو هفته زمانی که در اختیار داشتیم را به دلیل اعتصاب بازیکنان از دست دادیم، از نمایش بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما مانند دو بازی قبلی‌مان نتوانستیم از این موقعیت‌ها بهره‌ای ببریم. وقتی شما مقابل تیمی قدرتمند و باتجربه مانند استقلال بازی می‌کنید اجازه غفلت کردن ندارید. یک بار مقابل استقلال غفلت کردیم و روی اشتباه دروازه‌بان که در ادامه هم مدافعان نتوانستند توپ را بازگردانند، گل خوردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: مهاجم استقلال از اشتباه فردی بازیکنان ما نهایت استفاده را برد و در نهایت این تیم صاحب 3 امتیاز شد. باید به امیر قلعه‌نویی، مجموعه استقلال و هواداران این تیم تبریک بگویم و در ادامه مسابقات نیز برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

مکوندی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا مستحق شکست مقابل استقلال بودند، گفت: بعد از بازی وقتی تونل ورزشگاه را طی می‌کردم دوستانی که مرا می‌دیدند عقیده داشتند تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما هر چقدر خوب باشی ولی نتوانی گل بزنی و نتیجه لازم را بگیری بی‌فایده است. ما الان بازی را واگذار کردیم و تیم‌مان همچنان در انتهای جدول قرار دارد.

وی تصریح کرد: در فوتبال به تیمی که خوب بازی کند امتیاز نمی‌دهند بلکه امتیاز به تیمی تعلق می‌گیرد که بتواند از فرصت‌های خود استفاده کرده و ضمن زدن گل دروازه‌اش را بسته نگه دارد. مقابل استقلال که یک تیم بزرگ است نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های مناسبی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر ناموفق بودیم. بحث اصلی این است که ما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداریم و باید این نقیصه را در دیدارهای آینده برطرف کنیم و با کسب نتایج لازم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا در جریان بازی بیرون از مسابقه خودزنی می‌کرد، گفت: به هر حال من بیرون زمین تحت فشار بودم و سعی می‌کردم با آن حرکات به بازیکنانم نیرو و انرژی داده و با تلاش بیشتری روی دروازه حریف فشار بیاوریم. اگر بازیکن در زمین اشتباه می‌کند تحملش برای مربی در بیرون زمین سخت است و اگر حرکتی انجام دادم که باعث ناراحتی کسی شده است عذر‌خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon