کرملین: تحریم‌های جدید آمریکا سیاست خارجی روسیه را تغییر نخواهد داد

کرملین: تحریم‌های جدید آمریکا سیاست خارجی روسیه را تغییر نخواهد داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که تحریم‌های جدید ایالات متحده آمریکا نه‌تنها به‌ضرر اقتصاد جهانی است بلکه روسیه را مجبور نخواهد کرد تا موضع خود در قبال مسائل سیاست خارجی را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در سخنانی تصریح کرد که تحریم‌های جدید آمریکا موجب تغییر سیاست خارجی روسیه نخواهد شد. هیچ تحریمی روسیه را مجبور نخواهد کرد تا سیاست خارجی خود را تغییر دهد.

وی در ادامه افزود: گرچه تحریم‌های علیه روسیه موجب بروز ناملایماتی شده است ولی این تحریم‌ها به‌ضرر شرکت‌های فعال در کشورهایی است که از تحریم روسیه آسیب می‌بینند و این تحریم‌ها همین طور به‌ضرر کل اقتصاد جهانی است.

پسکوف اظهار داشت: تحریم‌ها یک شمشیر دولبه است و می‌تواند موجب ایجاد مشکلاتی برای روسیه شود ولی این تحریم‌ها به‌ضرر کارآفرینان و اقتصاد کشورهایی است که از تأثیرات منفی این اقدامات، متضرر می‌شوند. این تحریم‌ها برای اقتصاد جهانی نیز چیز خوبی نخواهد بود.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط آمریکا و روسیه به پایین‌ترین سطح پس از پایان جنگ سرد برسد. پس از اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود در ماه مارس گذشته، غرب بارها مسکو را به دخالت در بحران شرق اوکراین متهم و بر اساس این ادعاها، تحریم‌های زیادی را علیه روسیه اعمال کرده است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان