تیم فوتبال حافظ شیراز مقتدرانه به مرحله دوم صعود کرد


تیم فوتبال حافظ شیراز مقتدرانه به مرحله دوم صعود کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال حافظ شیراز در مسابقات فوتبال جوانان کشور با کسب حداکثر امتیاز، مقتدرانه به مرحله دوم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دور گروهی از مسابقات فوتبال جوانان کشور با درخشش نماینده فارس و صعود این تیم به عنوان تیم نخست به مرحله دوم همراه بود.

تیم فوتبال حافظ شیراز که به عنوان یکی از 2 نماینده استان فارس در دور گروهی مسابقات لیگ فوتبال جوانان کشور شرکت کرده بود موفق شد با کسب 4 پیروزی پی در پی با حداکثر امتیاز در صدر جدول مرحله گروهی قرار گیرد.

در این مسابقات که با حضور 5 تیم به صورت گروهی و متمرکز در داراب فارس برگزار شد تیم حافظ شیراز با غلبه بر تیم‌های فولاد یاسوج، عقاب پردیسان قم، شهدای اردل چهارمحال و بختیاری و بازرگانی سیروس جنت شهر داراب با 12 امتیاز صدرنشین و راهی دور دوم شد.

تیم فوتبال عقاب پردیسان قم نیز با کسب 7 امتیاز بالا‌تر از فولاد یاسوج دوم شد و دومین سهمیه صعود از این گروه را به دست آورد و تیم‌های فولاد یاسوج، شهدای اردل چهارمحال و بختیاری و بازرگانی سیروس جنت شهر داراب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بازرگانی سیروس جنت شهر داراب دیگر نماینده استان فارس در این گروه بود که نتاوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با کسب تنها یک تساوی از 4 بازی و تحمل 3 شکست به کار خود در این مسابقات پایان داد.

حافظ شیراز در مرحله دوم این مسابقات اواخر اسفندماه به میدان می‌رود در حالی که حریفان این تیم هنوز مشخص نشده‌اند اما حافظ در صورت تکرار صدرنشینی در مرحله دوم جواز حضور در لیگ دسته اول جوانان کشور را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon