دولت ادعایی در زمینه کاهش قیمت‌ها ندارد؛ تکذیب نامه ۱۰۰ نماینده مجلس به دولت

دولت ادعایی در زمینه کاهش قیمت‌ها ندارد؛ تکذیب نامه 100 نماینده مجلس به دولت

خبرگزاری تسنیم: مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور گفت: براساس آمار صورت گرفته از ۴۶۰ قلم کالای اساسی نرخ تورم ۱۵.۸ اعلام شده و دولت ادعایی در زمینه کاهش قیمت‌ها ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا صادق امشب در جلسه پرسش و پاسخ سلسله جلسات بزم اندیشه موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: بسیاری از افراد کاهش شیب تورم نسبت به سال‌های قبل را نمی‌بینند و اگر دولت در اطلاع رسانی خدمات و اقدامات خود از رسانه استفاده می‌کرد اکنون این مشکل را نداشتیم و باید این نکته را دانست که بر اساس آمار صورت گرفته از 460 قلم کالای اساسی نرخ تورم 15.8 اعلام شده و دولت ادعایی در زمینه کاهش قیمت‌ها ندارد.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور ادامه داد: نرخ تورم به نسبت سال 92 یک سوم و در مقایسه با ابتدای سال 93 یک دوم کاهش داشته است که این میزان کاهش با وجود تحریم‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران قابل توجه است و کاهش شدید داروهای خارجی بیماران خاص و اقدامات صورت گرفته در زمینه بیمه سلامت از جمله خدمات دولت تدبیر و امید است که نیازمند توجه ویژه رسانه‌ها در آگاهسازی مردم است.

صادق یکی از دلایل هجمه دشمنان در دوران دفاع مقدس را جلوگیری از نشر آرمان‌ها و عقاید انقلاب اصیل ایران دانست و اظهار داشت: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران دلیلی جز جلوگیری از انتقال پیام‌های انقلاب به دنیا نداشت که مقاومت مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) نه تنها پیام انقلاب زا به گوش جهانیان رساند بلکه موج تازه‌ای از پیشرفت رسانه ای را در کشور موجب شد.

وی ضمن تائید رویکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: گفتمان عدالت توسط دولت تدبیر و امید از جایگاه ویژه‌ای در بین الملل برخوردار است به گونه‌ای که بان کی مون رئیس سازمان ملل در نشست روسای جمهور در این سازمان استقبال ویژه‌ای از رئیس جمهور به عمل آورد که در پروتکل اجرایی برنامه نبود.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور بیان کرد: انتقاد کنندگان از دولت فرقی نمی‌کند که اصلاح طلب و یا اصولگرا باشند و دولت تدبیر و امید از نقد سازنده‌ای که سبب شناسایی و رفع مشکلات کشور شود استقبال می‌کند.

صادق درباره شایعه نامه 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اظهار داشت: این نامه به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد و تنها عملیات و جنگ روانی است و اگر این موضوع صحت داشت اسامی آن نمایندگان در جایی ذکر می‌شد و این نامه توسط نمایندگان مجلس نیز تکذیب شده است و این شایعات زاییده ذهن افراد سودجویی است که با به وجود آوردن این عملیات روانی در جامعه سعی در طرح کردن خود دارند.

وی پیرامون اقدامات دیپلماسی ایران در انتشار پیام و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: چندین ابلاغیه از سوی واحد مرکز رسانه وزارت امور خارجه به تمامی نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در سراسر دنیا با ترجمه‌های گوناگونی ارسال شد و انتشار نامه رهبر معظم انقلاب در دستور کار سفارت‌خانه‌های کشور قرار گرفته و اقدامات تکمیلی دیگری مانند برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی انجام شده تا پیام ایشان به درستی به گوش جهانیان برسد.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور جلوگیری از تهمت و افترا به برخی مظنونین فسادهای مالی را ضروری دانست و تاکید کرد: رسانه ها پس از تائید جرم افراد توسط دادگاه‌های صالح نسبت به ذکر اسامی افراد اقدام کنند و از تهمت و افترا زدن به افراد بپرهیزند تا مسائل اخلاقی در فضای رسانه رعایت شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon