اصلاح حقوق فرهنگیان در لایحه نظام هماهنگ جدید لحاظ شود


اصلاح حقوق فرهنگیان در لایحه نظام هماهنگ جدید لحاظ شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اصلاح و حقوق فرهنگیان باید در لایحه نظام هماهنگ جدید لحاظ شود.

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه دو شرکت گاز و آب‌وفاضلاب روستایی استان البرز تشکیل شدند، اظهار داشت: پس از تشکیل استان البرز و جدایی تمام ادارات از تهران، شرکت‌های ما نیازمند انتقال از وزارتخانه‌های مربوطه بودند.

وی با بیان اینکه تشکیل شرکت جدید باید در مجلس تصویب شود و دولت به تنهایی نمی‌تواند شرکت جدید را تصویب کند، خاطرنشان کرد: همه شرکت‌ها توسط وزارتخانه‌ها منتقل شدند ولی تشکیل شرکت‌های جدید آب‌وفاضلاب روستایی و شرکت گاز کار مشکلی بود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بودجه دو شرکت آب‌و‌فاضلاب روستایی و گاز استان البرز در بودجه سال آینده مشخص شده است.

اکبریان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اهتمام ویژه ای را به بحث بهداشت و درمان داشته است، گفت: بودجه مناسبی برای سال آینده در زمینه بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی برای سال آینده قول تخصیص 77 میلیارد تومان اعتبار را برای اتوبان شهید همت داده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده فاز اول اتوبان شهید همت تا کرج آماده شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات فرهنگیان در جامعه به یک معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: فرهنگیان ما امروز در زمینه معیشت با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند.

اکبریان با بیان اینکه ما خواسته معلمان  را به حق می‌دانیم، گفت: معلمان خواسته اضافه‌ای ندارند و همان حقوق و مزایای مصوب خود را مطالبه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترمیم حقوق معلمان نیازمند همت دولت است، خاطرنشان کرد: لایحه نظام هماهنگ را باید دولت به مجلس بفرستد چون لایحه نظام هماهنگ پیشین 5 ساله بوده و در حال حاضر 8 سال از عمر آن می‌گذرد و وارد سال نهم شده‌ایم.

وی با بیان اینکه متاسفانه لایحه در دولت سابق فرستاده نشده است و در دولت فعلی هم این روند ادامه پیدا کرده است، اظهار داشت: اصلاح حقوق فرهنگیان باید در لایحه نظام هماهنگ جدید لحاظ شود.

اکبریان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش و ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به اعتراض معلم‌ها رسیدگی کنند، گفت: ما چندین بار با وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور ، معاون راهبردی رئیس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این موضوع صحبت کرده‌ایم و همه قول داده‌اند که این مسئله را حل کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برداشت شخصی من این است که عده‌ای می‌خواهند نارضایتی در آموزش و پرورش ایجاد کنند، اظهار داشت: دست‌هایی در کار است که می‌خواهند معلم‌ها را به دلیل خواسته به‌حقشان در مقابل نظام قرار دهند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon