همه روستاهای شهرستان سقز تا پایان سال ۹۶ گازرسانی می‌شود


همه روستاهای شهرستان سقز تا پایان سال 96 گازرسانی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سقز گفت: اتمام گازرسانی به همه روستاهای سقز تا پایان سال ۹۶ یکی از برنامه‌های دولت در شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی‌اکبر ورمقانی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سقز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه نباید از ظرفیت عظیم مردمی در زمینه عمران و آبادانی روستاها غافل بود، اظهار داشت: آبادانی روستاها با همیاری مردم و دولت شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به نمونه‌های از همکاری مردم با دولت در زمینه‌های عمران و آبادانی گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی با همکاری مردم اقدامات مناسبی در سطح روستاها برای تامین آب شرب انجام داده است.

فرماندار شهرستان سقز خاطر نشان کرد: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که در خدمت به روستائیان موفق بوده‌ایم که مانع مهاجرت از روستا به شهر شده و با اجرای طرح‌های مناسب در روستا جمعیت را در آن نقاط ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه، بخش عمده‌ای از سیاست‌های خدمت‌رسانی نظام و دولت به روستاها معطوف است گفت: اتمام گازرسانی به همه روستاهای سقز تا پایان سال 96 یکی از برنامه‌های دولت در شهرستان است.

ورمقانی خواستار توجه بخشداران به بیمه روستائیان، بیمه کارگاه‌های کشاورزی، احیای تعاونی‌های صنفی روستایی، ایجاد تعاونی‌های اشتغال زایی، تشویق کشاورزان برای مکانیزه کردن کشاورزی و به روز نمودن شناسنامه روستاها شد.

ابراهیم آذری رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی سقز هم در این جلسه خواستار توجه جدی و ارائه تدبیر و راهکار لازم  بخشدار جدید سقز به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر شد.

در این جلسه از خدمات 18 ماهه کامران چاوه به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی سقز تقدیر و سامان عرفانی به عنوان بخشدار مرکزی سقز معرفی شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon