وزیر کشور: آمادگی تشریح جریان پول کثیف را در صحن غیرعلنی مجلس دارم


وزیر کشور: آمادگی تشریح جریان پول کثیف را در صحن غیرعلنی مجلس دارم

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور گفت: آمادگی تشریح جریان پول کثیف در صحن غیرعلنی مجلس را دارم.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز ماده 16 درمان معتادان متجاهر با اشاره به جریان پول کثیف حاصل از قاچاق مواد مخدر در کشور اظهار داشت: ما این هشدار را به کسانی دادیم که در قدرت هستند و اگر دقت نکنیم ممکن است این پول کثیف در حوزه سیاست و قدرت ورود پیدا کند. به معنای آن است که باید روزنه‌ها را ببندیم تا مسیر ورود این پول به قدرت بسته شود.

وی در واکنش به سخنان دیروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به انتقاد از وزیر کشور در خصوص ورود پول‌های کثیف در حوزه سیاست و قدرت ایراد کرده بود، گفت: من آقای لاریجانی را فرد منصف و در برخورد با این مسائل جدی می‌دانم ولی به نظر من اطلاعات درستی از سخنان من را به ایشان نداده بودند و ایشان از اصل صحبت‌های من اطلاع نداشته و تصور کرده‌بودند که من گفته‌ام انتخابات کنونی مشکل داشته است.

وزیر کشور ادامه داد: من به همه تذکر دادم که با توجه به اهمیت حوزه قدرت، باید مواظب باشیم تا دارندگان پول کثیف که به دنبال ساخت حاشیه امنی برای خود هستند، موفق نشوند.

رحمانی فضلی گفت: آقای لاریجانی گفته بودند که «ما قانون داریم، مگر قانون نداریم؟!»، حتماً قانون داریم و کشور ما براساس قانون اداره می‌شود ولی باید توجه داشت که قانون به تنهایی کافی نیست؛ مگر ما قانون نداشتیم که شهرام جزایری بوجود آمد؟، مگر ما قانون نداشتیم که فساد سه هزار میلیاردی بوجود آمد؟، مگر قانون نداشتیم که بابک زنجانی‌ها به وجود آمدند؟!، در کنار قانون، اجرای دقیق و قوی به قانون و نظارت درست بر اجرا باید وجود داشته باشد چرا که تنها با در کنار هم بودن قانون، اجرا و نظارت می‌توانیم با این جریانات کثیف مبارزه کنیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: ما از مجلسی که برخاسته از متن مردم است و در جهت احقاق حق مردم و تقویت نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد انتظار داریم تا با وزارت کشور هم‌صدا شود تا با کمک یکدیگر بتوانیم با این جریانات کثیف پول که مقام معظم رهبری بارها و بارها از آن به عنوان فساد اقتصادی نام برده‌اند مبارزه کنیم.

وزیر کشور درپاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درخصوص وجود گزارشاتی مبنی بر جریانات پول کثیف در کشور خاطرنشان کرد: من آمادگی دارم که جریان پول کثیف در اقتصاد و فرآیند آن را در هرکجا که لازم باشد ارائه دهم.

وی خاطرنشان کرد: من همین‌جا اعلام می‌کنم که در صورت در اختیار گذاشتن یک ساعت از زمان مجلس به صورت غیرعلنی تمامی فرآیند جریان پول کثیف در اقتصاد را برای نمایندگان تشریح کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon