فرهنگ‎سازی حفظ منابع طبیعی از مدارس تا دانشگاه دنبال شود


فرهنگ‎سازی حفظ منابع طبیعی از مدارس تا دانشگاه دنبال شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: فرهنگ‎سازی حفظ منابع طبیعی از مدارس تا دانشگاه دنبال شود.

حمیدرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به مدیریت یک پارچه منابع طبیعی اظهار داشت: امید است که در استان در بحث منابع طبیعی ‌همکاری دستگاه‌های اجرائی  به یک ابزار کمکی برای ارتقاء فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: مهم‌ترین بحثی که در منابع طبیعی خیلی اهمیت دارد؛ بحث فرهنگ منابع طبیعی است. کسی که مستقیم بهره بردار منابع طبیعی بوده تا یک فرد روستایی در این ‌بحث باید همکاری داشته باشند.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی‌ با اشاره به فرهنگ سازی در منابع طبیعی گفت: این معضل را باید در جامعه رفع کرد و ابتدا باید از مدارس شروع و تا دانشگاهیان ادامه داد و فرهنگ سازی کرد که به سمتی پیش رویم ‌هیچ فردی نتواند به عرصه‌های منابع طبیعی آسیبی وارد کند.

مرادی با اشاره به اهداف منابع طبیعی گفت: این اداره چند هدف را در عرصه‌های منابع طبیعی دنبال می‌کند که شامل حفظ، احیاء اصلاح، توسعه و بهره برداری است. اگر این اهداف با هم دنبال شود توسعه پایدار را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon