حاتمی: اگر به کسی بر نمی‌خورد، تیم قدرتمندی را بردیم

حاتمی: اگر به کسی بر نمی‌خورد، تیم قدرتمندی را بردیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در تاشکند دست به کار بزرگی زد و اگر به کسی بر نمی‌خورد، تیم قدرتمندی را شکست دادیم.

بابک حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی باارزش تیمش  در دیدار با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: یکی از سخت‌تری بازی‌های خود در گروه را بردیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ امکانات و ساختار یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا به حساب ‌می‌آید.

وی ادامه داد: اگر به کسی بر نخورد و نگویند بارسلونا را که نبرده‌ایم، بنیادکار در چند سال اخیر همواره از نمایندگان موفق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده و ما نتیجه خیلی خوبی مقابل این تیم کسب کردیم. ما برای اینکه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم، تلاش خواهیم کرد در عربستان هم امتیاز بگیریم.

مدافع راست پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس بازیکنان و مربیان پرسپولیس خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرده‌اند، یادآور شد: نتایجی که پرسپولیس مقابل حریفان قدر آسیایی خود کسب کرد، نشان داد توانایی‌های بازیکنان و مربیان تیم بالاست و باید به آنها زمان داد تا خودشان را بیشتر از این ثابت کنند.

حاتمی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شویم و به این خاطر در 4 دیدار آینده خود باید حداقل 6 امتیاز دیگر کسب کنیم. پرسپولیس این توانایی را دارد که در لیگ قهرمانان ‌آسیا مدعی باشد و ما تا نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا موفقیتی بزررگ برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس حل شده است یا نه گفت: مشکلات همچنان پا برجاست اما تا این لحظه هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس در مورد مسائل مالی حرف نزده‌اند چرا که تمام تمرکزشان روی بازی‌های حساس تیم بوده و هست. وظیفه ما این بوده که از حیثیت باشگاه در لیگ قهرمانان دفاع کنیم و با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم و حالا این انتظار را از مسئولان باشگاه داریم که به مشکلات بازیکنان رسیدگی کنند.

حاتمی با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس برای پول بازی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: خیلی از بازیکنان ما در چند هفته اخیرسختی‌های زیادی کشیدند اما صدای‌شان در نیامد. این نشان می‌دهد بازیکنان به پیراهن باشگاه تعصب دارند و هر کاری می‌کنند به خاطر هواداران است. امیدوارم هواداران از بازی‌های اخیر پرسپولیس راضی باشند اما نباید فراموش کرد بازیکن اگر دغدغه کمتری داشته باشد خیلی راحت‌تر می‌تواند روی تمرینات و باز‌ی‌های خود تمرکز کنند.

مدافع راست پرسپولیس راجع به عملکرد خود و اینکه خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد نیز تصریح کرد: به نظر خودم بازی به بازیی شرایطم بهتر شده  اما هنوز به زمان نیاز دارم تا به هماهنگی بیشتری با بازیکنان برسم. قبلا هم گفته‌ام یک بازیکن حداقل باید 10 بازی با تیم انجام دهد تا با نوع بازی همبازیانش آشنا و با آنها هماهنگ شود. من قبلا در کنار هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس بازی نکرده بودم و رفته رفته با آنها هماهنگ شده و اطمینان داشته باشد که در آینده بازی‌های بهتری را برای پرسپولیس به نمایش خواهم گذاشت.

وی با بیان اینکه به پوشیدن پیراهن تیم ملی هم فکر می‌کند، گفت: تازه 28 سال سن دارم و به عقیده خودم از هیچ یک از بازیکنان هم‌پست خود در تیم ملی کم ندارم. ان‌شالله با انجام بازی‌های خوب بیشتر برای پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت خواهم شد.

حاتمی ضمن اشاره به دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: هر 2 تیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان هستند و بازی‌های پر فشاری را پشت‌سر می‌گذارند با این تفاوت که آنها چهارشنبه شب در تبریز بازی کردند اما ما در این روز از یک سفر خسته کننده به تهران برگشتیم و فردا (شنبه) هم باید به تبریز برویم. به هر حال باید به شکلی این شرایط سخت را پشت‌سر بگذاریم و به دنبال این باشیم که در لیگ هم به مانند لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کنیم.

حاتمی در خاتمه تاکید کرد: جا دارد تشکری از پیام صادقیان همبازی خوب خودم داشته باشم که در تاشکند ثابت کرد دلش با تیم است و با خوشحالی بچه‌ها واقعا دلش شاد بود. مسلما صادقیان یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است که جایش روی نیمکت نیست و به زودی شاهد درخشش دوباره او در ترکیب پرسپولیس خواهیم بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon