تصاویری از جذاب‌ترین مکان‌های روی کره زمین


تصاویری از جذاب‌ترین مکان‌های روی کره زمین

خبرگزاری تسنیم: تصاویری از جذاب‌ترین مکان‌های روی کره زمین منتشر می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،این عکس فتوشاپ نیست! یکی از جاهای دنیاست که نباید از دست بدهید. «سالار دِ یونی» یا زمین‌های نمکی است که یکی از مکان‌های دیدنی بولیوی است. بزرگ‌ترین زمین نمکی دنیا بدون شک یک مقصد رویایی است. وقتی باران می‌بارد، تبدیل به بزرگ‌ترین آیینه دنیا می‌شود. آب حاصل از باران بیشتر از 15 سانتیمتر به عمق زمین نمکی نفوذ نخواهد کرد و به شما این حس را می‌دهد که  روی آیینه‌ای بزرگ قدم بزنید.

 

 

چاله  آبی بزرگ

این چاله بزرگ‌ترین گودال زیر آبی است که در سواحل برزیل قرار دارد. تحقیقات نشان داده که این چاله بزرگ‌ترین در نوع خودش است. از بالا شبیه یک راز زیبا است، به علاوه عمق مخفی آن شیرجه زنان کل دنیا را به خود جذب می‌کند. چاله بزرگ آبی شهرتش را به خاطر یکی از بهترین مکان‌های شیرجه گرفته است. پس مطمئن باشید که بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین شیرجه عمرتان را در اینجا خواهید زد.

 

 

کوه روریما، آمریکای جنوبی

شاید فکر کنید آخر دنیا پیدا شده است! اما اینجا یکی دیگر از شگفتی‌های دنیاست که در بالای کوه روریما در آمریکای جنوبی واقع شده است. این کوه اسرارآمیز همیشه پوشیده از ابرهای زیباست و به همین خاطر محلی‌ها به آن خانه بهشت می‌گویند.

 

دریاچه هیلیر، استرالیا

این دریاچه در لبه بزرگترین جزیره  استرالیا ، رشرشه آرشیپلاگو، قرار گرفته و آدم را یاد آدامس بادکنکی یا میلک شیک توت فرنگی می‌اندازد، چون رنگ این دریاچه صورتی است. انگار که زیر این دریاچه یک مزرعه  بزرگ توت فرنگی است. دانشمندان هنوز دقیقا مطمئن نیستند که چرا رنگ این دریاچه صورتی است.

چه مزرعه  توت فرنگی باشد و چه نباشد، شما  احتمالا کنجکاو می‌شوید که آیا می‌توانید در این دریاچه شنا کنید یا خیر؟ خب، یک خبر خوب، این فقط یک دریاچه نمک است .کاملا برای شنا  امن است و هیچ خطر و اثر جانبی روی مردم و حیات وحش منطقه ندارد.

 

 

چشمه آب گرم پاموکال، ترکیه

کلمه پاموکال  در زبان ترکی به معنی قصر پنبه‌ای یا دژ پنبه‌ای  است. اینجا یک مکان طبیعی با گل‌سنگ‌هایی به سفیدی برف، چشمه‌هایی داغ از تراورتن و تراس‌های از مواد معدنی است که  از جریان آب باقی مانده است. مردم ترکیه اینجا را هشتمین شگفتی دنیا می‌دانند. برای اینکه تراورتن‌ها سفید باقی بمانند، قدم زدن در داخل این آب ها ممنوع است. اما می‌شود در بعضی از آنها پا برهنه راه رفت. این مکان یکی از جاهایی است که مسافران ترکیه باید آن جا را ببینند. اما باید هر چه سریع‌تر برای رفتن به این مکان اقدام کنید چون ممکن است در سال‌های آینده ناپدید شود.

 

 

ساحل پنهان، مکزیک

اینجا بهشتی است که زیر یک گودال پنهان شده است. این ساحل در جزیره ماریتا واقع شده که به آن ساحل پنهان یا ساحل عشق می‌گویند. این مکان افسانه‌ای تا زمانی که عکس‌های اینترنتی آن پخش نشده بود،  بکر و مخفی  و خارج از دیدرس بود و پس از آن تبدیل به معروف‌ترین ساحل مکزیک شد.

 

 

جزیره  سوکوترا، یمن

برای اینکه هیچ شگفتی را از دست ندهید باید جزیره سوکوترا در یمن را ببینید. یک مثال واضح از دنیایی بیگانه، انگار که شخصیت‌های کتاب داستان دراینجا زندگی می‌کنند. انتظار نداشته باشید که بتوانید در اینجا گیاه‌هان اصلی  یا جانور پیدا کنید.این جزیره خانه 200 گونه گیاهی است که فقط در همین جا پیدا می‌شوند. بدون‌شک یک بهشت زیبا با گنج‌هایی فناناپذیر است که ستودنی است.

 

 

تونل عشق

شهر کلونان به لطف تونل قطار پوشیده از درخت‌اش خیلی سریع به شهرت رسید. این تونل در طی سالیان دراز شکل گرفته ، قطارها از آنجا عبور کرده‌اند و درخت‌ها هم این گونه شکل گرفته‌اند.

منبع: مدآنلاین

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon