اوجاقی: رأی صددرصدی به علی‌نژاد نشان‌دهنده وحدت اهالی ووشو است


اوجاقی: رأی صددرصدی به علی‌نژاد نشان‌دهنده وحدت اهالی ووشو است

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: خوشحالم که اهالی مجمع رأی صددرصدی به علی‌نژاد دادند و این موضوع نشان‌دهنده وحدت اهالی ووشو است.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پیش از این هم اشاره کرده بودم که علی‌نژاد بهترین گزینه برای هدایت ووشو است و خوشحالم که اهالی مجمع با رأی صددرصدی ضمن انتخاب وی نشان دادند چه وحدتی در خانواده این رشته وجود دارد. علی‌نژاد با هشت سال تجربه در این دوره می‌تواند حتی بهتر از گذشته کار کند و تمام ما نیز به او کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: خانواده ووشو نشان داد که به دنبال خیر و صلاح این رشته است و با انتخاب علی‌نژاد را را برای پیشرفت هموار کرد. ووشوی ایران در سطح دنیا حرف‌های زیادی دارد و با کمک هم می‌توانیم از داشته‌هایمان به خوبی دفاع کنیم.

مدیر تیم‌های ملی در مورد رقابت‌های قهرمانی کشور رده جوانان و بزرگسالان عنوان کرد: این رقابت‌ها به مدت شش روز به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود و نفرات برتر جواز حضور در اردوهای تیم‌های ملی را پیدا می‌کنند. تیم بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود آماده می‌شود و تیم جوانان نیز برای اعزام به چین تمریناتش را از اردیبهشت 94 آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon