رهقی: دست و پا بسته نیستیم و مقابل فولاد ۳ امتیاز را می‌خواهیم

رهقی: دست و پا بسته نیستیم و مقابل فولاد 3 امتیاز را می‌خواهیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: تیم فولاد پتانسیل بالایی دارد اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و مقابل این تیم سه امتیاز را می‌خواهیم.

رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار روز یکشنبه مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما در سه هفته گذشته لیگ بازی‌های بسیار فشرده‌ای را برگزار کردیم. همین موضوع باعث شد فشار زیادی روی بازیکنانمان وارد شود و بازی‌های فشرده مصدومان زیادی هم روی دستمان گذاشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد و حدود 25 روز بازی‌های ما تعطیل بود توانستیم بازیکنان را به بازی با فولاد برسانیم و آن دسته از بازیکنانی هم که خسته شده بودند، به خوبی ریکاوری شدند و استراحت کردند. اکنون هم برای بازی با فولاد کاملاً آماده هستیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در واکنش به این موضوع که فولادی‌ها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته هستند، گفت: بازیکنان ما مصمم هستند تا فولاد را شکست دهند اما فکر نمی‌کنم خستگی روی بازیکنان فولاد تأثیر گذاشته باشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان فولاد پتانسیل بالایی دارند و مطمئناً نیروی خود را تقسیم می‌کنند که هم در لیگ و هم در آسیا بتوانند نتیجه بگیرند. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازیکنانمان مقابل تیم‌های بالای جدولی بهتر بازی می‌کنند. مقابل فولاد هم مطمئناً دنبال سه امتیاز هستیم.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon