تنها راه رفع مشکلات کشور توسل به اقتصاد مقاومتی است


تنها راه رفع مشکلات کشور توسل به اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها راه رفع مشکلات و مسائل کشور توسل به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین صفار هرندی شامگاه پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای روستای امیرآباد گرگان اظهار داشت: ایران اسلامی بار دیگر با برگزاری رزمایش در خلیج فارس و دریای عمان سیاست خود را در خلیج فارس بر همه دیکته کرد و در این رزمایش برای نخستین بار ماکت برابر با نسخه اصلی ناو غول‌پیکر امریکایی نابود شد.

وی افزود: این اقتدار در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شاه از نزدیک شدن ناوهای انگلیسی وحشت داشت اما امروز ناوهای امریکایی و انگلیسی برای ورود به این مناطق مجبور به اطاعت از ناوهای ایران هستند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز رسانه‌‌های غربی در حال انتشار و القای این مسائل به جوانان ما هستند که انقلاب اسلامی برای مردم چیزی نداشته و متاسفانه برخی افراد در داخل نیز با این تبلیغات‌های سوء همراهی می‌کنند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 40 درصد جامعه ما سواددار بودند اما این رسانه‌ها به نحوی جلوه می‌دهند که انگار همه شرایط مناسب و آماده بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این رسانه‌ها با تبلیغات گسترده در تلاش برای القاء این تفکر به نسل جوان ما هستند اما تفکر و راه شهدا تنها راه مقابله با این تحرکات و اقدام‌ها است.

صفار هرندی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره غربی‌ها تحقیرمان می‌کردند اما امروز خود غرب اعلام می‌کند که ایران یک ابرقدرت منطقه است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا پیام این انقلاب به دیگر کشورهای منطقه و دنیا صادر شده و امروز انصارالله در یمن نیز در حال ادامه همین راه و پیام شهدا است.

وی گفت: هم‌اکنون در عملیات آزادسازی تکریت رزمندگانی از توده مردم عراق که تربیت شدگان مکتب امام راحل هستند حضور دارند و کاری را با دست خالی انجام می‌دهند که ارتش‌های بزرگ دنیا نیز از انجام آن ناتوان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز پیام شهدای ما به گونه‌ای در سراسر دنیا و بین کشورهای آزاده جهان پخش شده که انگار ما در آن مناطق حضور داریم.

صفار هرندی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده که امریکا و دیگر غربی‌ها می‌گویند بیاییم با ایران مذاکره کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تیم مذاکره‌کننده نماینده و بچه‌های این ملت هستند و اجازه دارند در چارچوب خطوط قرمز نظام عمل کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تنها راه رفع مشکلات و مسائل کشور توسل به اقتصاد مقاومتی است و منظور ریاضت کشیدن و کمتر خوردن نیست بلکه مدیریت کردن و حساب شده عمل کردن است که سبب می‌شود وابستگی ما کمتر شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon