نژادفلاح: درخشان تا آخر فصل می‌ماند و با تمام وجود از او حمایت می‌کنم

نژادفلاح: درخشان تا آخر فصل می‌ماند و با تمام وجود از او حمایت می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که پیش‌بینی نمی‌کرده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به این خوبی نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در خصوص شرایط خوب پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید از مردم خوب و عزیز‌مان تشکر کنم که دعای خیرشان پشت پرسپولیس است و به نوعی دعای‌شان در حق تیم اجابت شد. بعد از آن باید از بازیکنان و کادرفنی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. واقعاً خودم هیچ وقت فکر نمی‌کردم که شرایط تیم در لیگ قهرمانان آسیا اینطور شود و پرسپولیس به این اندازه تغییر کند. همانطور که همه شما می‌دانید، پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار آن هم در ازبکستان اولین پیروزی نمایندگان کشورمان مقابل یک تیم باشگاهی ازبکستانی در خاک این کشور بود!

به گزارش تسنیم، نژادفلاح در حالی از برتری پرسپولیس مقابل بنیادکار به عنوان نخستین پیروزی تیم‌های ایرانی در این کشور یاد کرده که تیم ذوب‌آهن در سال 89 موفق شده بود بنیادکار را در ورزشگاه جار تاشکند با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس برتری تیم فوتبال این باشگاه مقابل لخویای قطر را نیز بزرگ خواند و گفت: خوشبختانه آرامش به تیم بازگشته است که باعث شده این توفیقات حاصل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به دنبال جذب قطبی و برانکو ایوانکوویچ هستید، گفت: من کاری را که انجام داده‌ام، هیچ وقت انکار نمی‌کنم. قبل از من مذاکراتی با چند مربی صورت گرفته بود و من هم پس از حضور در باشگاه پرسپولیس این مذاکرات را ادامه دادم اما در اولین مصاحبه‌هایم پس از حضور در پرسپولیس گفتم که قبل از انتخاب هر سرمربی باید با درخشان جلسه بگذارم. اتفاقاً صبح اولین روز کاری‌ام با حمید درخشان جلسه گذاشتم و احساس کردم که او مشکلی را در خود و تیمش نمی‌بیند و معتقد است که مشکلات پرسپولیس برای بیرون از تیم است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعدازظهر همان روز هم با بازیکنان جلسه‌ای دو ساعته داشتم و پس از آن متوجه شدم که بازیکنان هم توقع دارند به کادرفنی فرصت داده شود. به هر حال تصمیم بر این شد که کارمان را با همین کادرفنی ادامه دهیم که این مسئله کاملاً برخلاف جریان‌سازی رسانه‌ای مبنی بر تغییر کادرفنی پرسپولیس بود. خوشبختانه ما برخلاف جهت آب شنا کردیم و از کادرفنی‌مان  حمایت کردیم و نتیجه این حمایت را هم دیدیم. حالا دیگر حاشیه از تیم دور شده و مشکل فنی نداریم و فقط باید تلاش کنیم تا حاشیه‌ها دوباره به تیم نیاید و مشکلات مالی را هم حل کنیم.

نژادفلاح  در پاسخ به این پرسش که آیا حمید درخشان تا آخر فصل در پرسپولیس ماندنی است، خاطرنشان کرد: درخشان در پرسپولیس می‌ماند و من با تمام وجود از او حمایت می‌کنم. با وجود بازیکنان خوب و همچنین حمید درخشان ما نگران هیچ مسئله‌ای نیستیم.

وی در خصوص آخرین اخبار از درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای به تعویق افتادن بازی روز 23 اسفند این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، گفت: من خواهشی را که به صورت مکاتبه‌ای انجام دادم می‌خواهم از طریق برنامه زنده تلویزیونی هم انجام دهم. ما دو بازی خوب در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و می‌خواهیم در بازی با النصر این اتفاق تکرار شود اما قبل از آن بازی باید یک سفر به تبریز برویم و پیش از بازی با النصر هم باید با نفت مسجدسلیمان بازی کنیم و پس از آن بلافاصله به عربستان برویم که این سفرها تیم را خسته می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس افزود: آقای تاج قول داده که مشکل ما را حل کند و من هم خواهشم این است که این کار را انجام دهند. اگر دوستان معتقدند حضور پرسپولیس در آسیا بحث ملی است خب می‌خواهند چطور این مسئله را نشان دهند؟! ما یک دنیا مشکل مالی داریم و یک نفر باید یک جا به پرسپولیس کمک کند. اگر بتوانیم النصر را در عربستان شکست دهیم، صعودمان به دور بعدی قطعی خواهد شد. به همین خاطر امیدواریم که تاج برای لغو بازی با نفت مسجدسلیمان به ما کمک کند.

نژادفلاح تصریح کرد: امیدوارم تاج به خواسته ما توجه کند و درخواست باشگاه پرسپولیس برایش اهمیت داشته باشد، به نوعی دوست دارم صدای ما در سازمان لیگ شنیده شود.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرد: در آستانه حل کردن مشکلات مالی هستیم و نمی‌گذاریم این مسئله به تیم فشار وارد کند. خوشبختانه توافقات اولیه برای همکاری دوباره با اسپانسر اول فصل صورت گرفته و فکر می‌کنم قرارداد جدید تا چند روز آینده نهایی شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon