بیانیه تیپ «فاطمیون»: حماسه «ابوحامد» ادامه دارد

بیانیه تیپ «فاطمیون»: حماسه «ابوحامد» ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم:تیپ «فاطمیون» متشکل از نیروهای نظامی افغانستانی مدافع حرم، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که راه «ابوحامد» فرمانده شهید خود را ادامه می‌دهد و هزاران ابوحامد دیگر از خون او در حال روئیدن است. آن‌ها هشدارهای جدی خطاب به داعش بیان کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته مراسم تشییع پیکر پاک شهید علیرضا توسلی، فرمانده نظامی نیروهای افغانستانی که چند وقتی است با حضور داوطلبانه خود در سوریه تحت عنوان «مدافعان حرم» در برابر جریانات تروریستی و تکفیری مبارزه می‌کنند، در مشهد مقدس برگزار شد.

شهید علیرضا توسلی معروف به ابوحامد از رزمندگان دوران جهاد در افغانستان بوده که سال‌ها پیش به همراه خانواده خود به ایران مهاجرت کرده و در مشهد مقدس زندگی می‌کرد. پس از آغاز نبرد سوریه و قدرت گرفتن حضور داوطلبانه نیروهای مختلف از کشورهای مختلف، جمعی از افغانستانی‌های مهاجر ساکن شهرهای مختلف ایران، عراق، عمان، کویت و دیگر کشورهای منطقف، رهسپار این کشور شدند. شهید توسلی نیز یکی از این نیروها بود که به همراهی تعداد دیگری از مهاجران افغانستانی به سوریه رفته بود. گویا این نیروها در کنار یکدیگر یک تیپ نظامی با نام «فاطمیون» تشکیل داده‌اند که در کنار ارتش سوریه به حفاظت از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با گروهک‌های تکفیری مشغول هستند.

برخی اخبار حکایت از این دارد که پس از هتک حرمت نیروهای گروهک داعش به مقدسات اسلامی و نبش قبر برخی از اصحاب پیامبر(ص) نیروهای مسلمان از کشورهای مختلف به حرکت آمده و برای مبارزه با تندروی‌های آنان به صورت داوطلبانه رهسپار سوریه و عراق شده‌اند. شهید توسلی نیز که از جمله این افراد بود، چند روز پیش به همراه معاون عملیات خود شهید بخشی، در جریان انفجار خمپاره شلیکی نیروهای داعش به شهادت رسید.

علت انتقال پیکر این فرمانده شهید به مشهد مقدس این‌طور عنوان شده بود که به دلیل حضور خانواده او در مشهد با هماهنگی مستشاران نظامی ایران که در منطقه حضور دارند، نیروهای افغانستانی و نیروهای سوری پیکر پاک او برای تشییع و تدفین به ایران آورده شد. مسأله‌ای که برای تعداد دیگری از مهاجران افغانستانی پیش از این اتفاق افتاده بود. روز گذشته بعد از برگزاری مراسم تدفین پیکر این شهدا، بیاینه‌‌ای قرائت شد که گفته شده بیانیه همرزمان شهید ابوحامد و رزمندگان فعال در تیپ «فاطمیون» است.

آن‌ها در این بیانیه هشدارهای جدی خطاب به گروهک داعش و دولت‌های حامی آن مطرح کرده و اعلام کرده اند که راه فرمانده شهید خود را ادامه می‌دهند و شهادت او هیچ خللی در مسیر مقاومت این تیپ ایجاد نکرده است. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کرده‌اند که برای مردانی که آرزوی شهادت دارند، شهادت ابوحامدها، راه را پرفروغ‌تر می‌کند و از خون این شهیدان هزاران «ابوحامد» دیگر در حال روئیدن است. مشروح متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

بسم رب الشهداء والصدیقین
شهداء شمع محفل بشریت‌اند.

ای خدای شهداء! تو شاهد باش که فرمانده دلاور و قهرمان ما شهید علیرضا توسلی، شهید رضا بخشی و پنج شهید همرزمشان عاقلانه و عاشقانه در راه رضای تو پای در عرصه مبارزه گذاشتند تا حق مظلومین عالم را از ظالمین زمان بگیرند. «فاطمیون» لشکر مخلص تو اند که جان و خون خود را در دفاع از اسلام عزیز و مقدسات اسلامی در کف اخلاص نهادند و در عصر و زمانی که تمام ابرجنایتکاران با اندیشه‌های التقاطی خود برای تخریب اندیشه‌های آزادیخواهانه و برای رسیدن به مطامع دنیویشان در برابر اسلام ناب محمّدی و خصوصاً مذهب تشیع که تنها مذهب انسان‌ساز و رهایی‌بخش از ظلمت‌ها و ذلت‌هاست صف کشیده‌اند و می‌خواهند تمام دنیا را به سیطره خود درآورند و در این راه از هیچ دسیسه و حربه‌ای به جان و آئین و خاک مسلمانان فروگذار نیستند و با ساختن گروهک‌های مزدوری نظیر داعش به تخریب مقدسات ما مصمم شده‌اند، پا به میدان گذاردند و در برابر آنان ایستاده‌اند.

در این میان سردارانی همچون ابوحامد گوی سبقت را از مدعیان آزادی‌خواهی ربوده و تحت زعامت ولی امر مسلمین و توجهات امام زمان (عج) به تشکیل گروه‌های مبارزه نظیر «فاطمیون» کمر همت بسته و در راه اعتلای کلمة الله و نابودی دشمنان قسم خورده اسلام عزیز تا پای جان ایستادگی کرده و می‌کنند.

دشمنان بدانند:

1- ما فاطمیون، شهادت سردار شهید ابوحامد و یاران همرزمش را توسط گروه‌های الحادی سلفیت و مزدوران اسرائیل محکوم و در کنار شهداء هم قسم می‌شویم در ادامه راه این شهیدان حافظ آرمان‌ها و پیرو راه آن‌ها باشیم.

2- ما فاطمیون ظلم و ستم ابر قدرت‌های پوشالی نظیر آمریکا، اسرائیل و همقطاران ظالم‌شان را در کشورهای مظلومی نظیر افغانستان، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق و کشتار ددمنشانه داعشیان که نوکران سرسپرده ستمکاران هستند را بدینوسیله محکوم می‌کنیم.

3- ما فاطمیون با تمام خانواده‌های شهداء ابراز همدردی کرده و اعلام می‌داریم هرگز راه شهداء را رها نکرده و در کنار خانواده‌هایشان تا پای جان خواهیم ماند.

4- ما فاطمیون با استعانت از خداوند و توجهات امام عصر (ارواحنا فداه) در هر نقطه از جهان که لازم باشد علیه الحاد و کفر ستم پیشه می‌جنگیم و از آرمان‌های بلند شهیدانمان دفاع می‌کنیم و با شرکت هرچه پرشکوه‌تر در صف‌های به هم پیوسته در کشور سوریه و حضور مخلصانه در جبهات حق علیه باطل و داعش مشت محکمی بر دهان جبهه النصره، داعش، سلفیت و اربابان جنایتکارشان می‌زنیم و انتقام خون شهیدان فاطمیون را به زودی خواهیم گرفت.

5- به سران کشورهای عرب خصوصا عمال آل سعود، اعلام می‌کنیم که دست از همکاری با سیاست‌های غلط امریکا و اسرائیل در منطقه بردارند و بیش از این در برادرکشی‌ها میان مسلمانان و ریخته شدن خون هزاران جوان، پیر و کودک بی‌گناه مسلمانان در منطقه را باعث نشوند و با تشکیل گروهک‌های تروریستی، خود و حقوق انسانی ملت‌های خود را آلت دست و دست‌اندازی اجانب و بیگانگان نکنند و با شیاطین زمان همراه نشوند.

6- داعش بداند، مسلمانان عالم هرگز فریب چهره به ظاهر مسلمان این گروهک دژخیم، آدمکش، مزدور، خونخوار، جاهل و متحجر را نمی‌خورند و به آن‌ها هشدار می‌دهیم که دست از تعصب و جهل و عناد بردارند و بیش از این موجب خدشه‌دار شدن دین پاک و طاهر اسلام نگردند و موجبات تفرقه مسلمانان را فراهم نکنند. در غیر این صورت به زودی زود نتیجه ددمنشی‌های خود را خواهند دید.

7- داعش بداند، ما پیروان پیامبر راستین حضرت محمّد ابن عبدالله(ص) و شیعیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام و اهل بیت طاهرینش و کتاب خدا و سنت رسول الله(ص) هستیم. رشادت و شهامت در خون ما و شهادت آرزوی ماست. و کشتار برادران‌مان یا سوزاندن اجساد پاک شهدایمان یا جدا کردن سرهای رزمندگان ما، نه تنها ترسی بر دل‌های ما نمی‌اندازد، که هیچ خللی در اراده آهنین ما در دفاع از مقدسات‌مان وارد نمی‌کند و به زودی زود نتیجه این اقدامات را به آنان خواهیم فهماند.

در ایام شهادت حضرت زهرا (س) دخت نبی اکرم (ص) و در کنار مزار شهدای فاطمیون و سردار رشیدمان ابوحامد اعلام می‌داریم: که از خون ایشان هزاران ابوحامد دیگر در حال روئیدن است و شهادت این بزرگان فقط راه شهادت را برای ما پرفروغ‌تر می‌کند.

والسلام.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران