"دی سایت": حمایت‌های تهران، مهمترین برگ برنده نظامی عراق در برابر داعش است

"دی سایت": حمایت‌های تهران، مهمترین برگ برنده نظامی عراق در برابر داعش است

خبرگزاری تسنیم: یک نشریه آلمانی با تاکید بر اینکه حملات ارتش عراق علیه داعش بدون حمایت نیروی قدس ایران امکان پذیر نیست، حمایت‌های تهران از عراق در مبارزه با داعش را مهم ترین برگ برنده نظامی ارتش این کشور در برابر داعش دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه "دی سایت" در مطلبی با عنوان آیا عراق می تواند بر داعش پیروز شود " نوشت: حملات ارتش عراق علیه تروریست های داعش بدون حمایت نیروی قدس ایران امکان پذیر نیست.

ابتدا شهر تکریت را تسخیر و امنیت را در آن برقرار می کنند. بعد از آن هم تروریست های داعش را از دومین شهر بزرگ عرق یعنی موصل رانده و بالاخره از تمام این کشور بیرون می کنند. در حال حاضر اعلان های رهبری ارتش عراق نسبتا زیبا است.

دی سایت در ادامه با اشاره به اینکه ارتش عراق تابستان گذشته بخش های وسیعی از کشور خود را بدون مقاومت به تروریست های داعش واگذار کرد نوشت: آیا ارتش عراق چند ماه بعد از این شکست ها یکباره در وضعیتی قرار گرفته که بر تروریست های داعش در عرصه نظامی پیروز شود؟

این نشریه آلمانی می‌افزاید: این پرسش را ما باید با یک نه واضح پاسخ دهیم و به گونه ای دیگر این پرسش را مطرح کنیم و آن اینکه آیا ایران می تواند بر داعش در کشور عراق پیروز شود؟

دی سایت در ادامه نوشت: حضور سردار سلیمانی در عراق و حمایت های گسترده تهران مهم ترین برگ برنده نظامی است که ارتش همچنان متزلزل و ضعیف عراق در مبارزه با داعش دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان